Detaljer

  • Bedrift
    Securitas
  • Søknadsfrist
    Snarest
  • Sted:
    OSLO
  • Stillingsfunksjon:
    Vekter, deltid
  • Stillingstype:
    Skift / turnus / arbeidstidsordning
  • Bransje:
    Vektertjenester
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    OSLO
  • Arbeidssted:
    OSLO
  • Land:
    Norge
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    2076363
  • Se her for andre jobber fra Securitas

Vektere til Securitas Operations Center (SOC)

Securitas Operations Center (SOC) søker nå fleksible og dyktige medarbeidere til Securitassentralen og Alarmmottaket. Arbeidssted vil være ved vårt topp moderne hovedkontor på Hasle i Oslo. 

Securitassentralen er operativ 24 timer i døgnet, 365 dager i året og er hjertet i Securitas' operative drift. Arbeidsoppgavene til en operatør er å overvåke vektersikkerheten i Securitas, formidle utrykningsoppdrag, betjene sentralbord og beredskapstelefon, samt Call Center-tjenester for eksterne kunder. Som operatør må du ha høy arbeidsmoral og ha evnen til å håndtere flere arbeidsoppgaver samtidig, med nøyaktighet i utførelsen. Du må kunne håndtere stressende og krevende situasjoner på en profesjonell og positiv måte.

Alarmmottaket er landsdekkende og operativ 24 timer i døgnet, 365 dager i året. Arbeidsoppgavene består i kundeservice via telefon, mottak av alarmer og aksjonering i henhold til gjeldende aksjonsplan pr. kunde og type alarm.

Vi gjør oppmerksom på at de som tilsettes må gjennom en lang og krevende opplæringsperiode på 150 - 200 timer (5-7 uker). I opplæringsperioden vil du følge en operatør i heltidsturnus, og det er en forutsetning for ansettelse at dette kan gjennomføres. Stillingsprosent vil avhenge av behovet i de ulike avdelingene, og avklares nærmere i løpet av intervjuprosessen. 

 

 

 

Arbeidsoppgaver

  • Overvåke og aksjonere ved hendelser
  • Callsenter/ formidlingstjenester
  • Vektersikkerhet
  • Sentralbord
  • Bindeledd mellom Securitas og publikum/egne ansatte
  • Representere vår organisasjon gjennom faglig dyktighet og utmerket kundeservice

Hvem vi ser etter

  • Høy arbeidsmoral og evne til å inspirere og motivere kollegaer
  • Representative holdninger
  • Målrettet
  • Selvstendig og strukturert
  • Jobber godt under press og evne til å håndtere flere oppgaver samtidig. Test av dette må påregnes.
  • Innovativ og løsningsorientert
  • Gode IKT-ferdigheter og teknisk interesse
  • Evne til å bygge relasjoner internt og eksternt
  • Evne til egenutvikling og utvikling i samarbeid med andre
  • Komfortabel med PC og telefon som arbeidsverktøy

 Personlig egnethet, modenhet og tidligere referanser vil bli tillagt stor vekt i rekrutteringsprosessen.

Generelle krav

  • Minimum 2 års erfaring som operatør eller operativ vekter. Annen relevant erfaring kan i noen tilfeller kompensere for dette.
  • Ønskelig med fagbrev i sikkerhetsfaget
  • Må beherske norsk flytende, både muntlig og skriftlig. Test av dette må påregnes.
  • Meget godt nivå i engelsk muntlig, skriftlig og lesenivå. Test av dette må påregnes
  • Ønskelig med erfaring fra callsenter og/eller kundeservice
  • God fysisk og psykisk helse
  • Normalt fargesyn 
  • Tilfredsstillende vandel (jf. Lov om Vaktvirksomhet §8)
  • Må ha fylt 18 år ( jf. Lov om Vaktvirksomhet)

Securitas innhenter uttømmende og utvidet politiattest etter avtale med kandidater som vurderes for ansettelse. Mer informasjon om dette finner du her.

Securitas tilbyr

  • En profesjonell, lærerik og topp moderne arbeidsplass
  • Grundig og omfattende opplæring (150 - 200 timer)
  • Lønn iht. tariffavtale og ordnede arbeidsforhold
  • Pensjons- og forsikringsordninger
  • Utdannelse/videreutdannelse i sikkerhetsfaget
  • Personlige utviklings- og karrieremuligheter

For å bli vurdert for disse stillingene forutsettes det at søkeren benytter det elektroniske søknadsskjemaet som medfølger denne utlysningen. 

Vi gjør oppmerksom på at e-post fra vår leverandør EasyCruit kan bli sortert til ditt søppelpostfilter, og oppfordrer derfor samtlige søkere til å holde denne mappen oppdatert i tiden etter innsendt søknad for å ikke gå glipp av viktig informasjon.