• Bedrift
    Løten kommune
  • Søknadsfrist
    11.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2340, LØTEN
    LØTEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5815476
  • Se her for andre jobber fra Løten kommune
  • Oppdatert 10.07.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Løten kommune

Veileder arbeidsrettet oppfølging

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du motivert for å være med på å løse et viktig samfunnsoppdrag? Er du en person med pågangsmot og engasjement som ønsker å gjøre en forskjell for andre mennesker? Motiveres du av å se andre løse sine utfordringer og lykkes med sine planer i eget liv? Hvis du også trives i en hektisk hverdag med stor variasjon av oppgave, da kan du være den kollegaen vi ønsker oss! 

NAV Løten søker etter en veileder i fast 100 % stilling for å jobbe med mennesker som trenger hjelp fra NAV for å komme ut i arbeid eller utdanning. Målgruppen er personer som av ulike årsaker står utenfor arbeidslivet.

NAV Løten er et partnerskap mellom staten og Løten kommune, og vi har 26 ansatte. Vi holder til i kommunehuset på Løten, og du får dyktige og dedikerte kollegaer. Vi brenner for å gi mennesker muligheter og for at våre brukere skal nå målet sitt om arbeid eller utdanning.
 

Kvalifikasjoner:

  • Minimum treårig utdanning fra høyskole eller universitet innen helsefag, sosialt arbeid, arbeids- og velferdsfag, samfunnsfag, jus, veiledning, psykologi eller pedagogikk
  • God veiledningskompetanse
  • God digital kompetanse
  • Gode kommunikasjonsferdigheter på norsk, både muntlig og skriftlig

Det er ønskelig at du har:

  • God kunnskap om arbeidsmarkedet og ønske om å jobbe utadrettet
  • Inkluderingskompetanse
  • Erfaring ved å jobbe tverrfaglig
  • Erfaring fra arbeid i NAV (arbeidsrettet oppfølging)
  • Førerkort klasse B

Personlige egenskaper:

  • Motiverer og skaper gode relasjoner
  • Gode kommunikasjonsferdigheter
  • Fokuserer på muligheter og løsninger, samt møter mennesker med respekt
  • Jobber målrettet og strukturert
  • Fleksibel og løsningsdyktig
  • Jobber selvstendig, så vel som i team
  • Bidrar til et godt arbeids- og fagmiljø
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Meningsfulle og utfordrende arbeidsoppgaver i et inkluderende arbeidsmiljø
  • Mulighet for faglig og personlig utvikling
  • Fleksibel arbeidstid og mobilitetsløsninger
  • God pensjonsordning gjennom KLP

Tilsettingen skjer ellers på de vilkår som følger av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.

Søknaden sendes elektronisk via Webcruiter, og all dokumentasjon som du ønsker skal hensyntas lastes opp som vedlegg til søknaden.
I søknadsteksten ber vi deg reflektere over hva som motiverer deg til å jobbe med NAV sin brukergruppe.

 

  • Bedrift
    Løten kommune
  • Søknadsfrist
    11.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2340, LØTEN
    LØTEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5815476
  • Se her for andre jobber fra Løten kommune
  • Oppdatert 10.07.2024