• Bedrift
    Larvik kommune
  • Søknadsfrist
    01.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    3256, LARVIK
    LARVIK
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5800032
  • Se her for andre jobber fra Larvik kommune
  • Oppdatert 29.06.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Larvik kommune

Veileder

Offentlig forvaltning

Vil du være med å utvikle fremtidens NAV- kontor og motiveres av å hjelpe mennesker med å bli økonomisk selvhjulpne? Vi søker noen som har evne til å se mulighetene, bygge relasjoner og har troen på at kandidatene skal lykkes! Hvis dette høres spennende ut ser vi frem til å motta din søknad.

Larvik kommune er en attraktiv kystkommune i Vestfold fylket. NAV Larvik ligger i sentrumsnære lokaler og har for tiden ca. 110 medarbeidere som betjener kommunens ca. 48 000 innbyggere. Kontoret er organisert med NAV-leder, en rådgivning og administrativ avdeling som ledes av assisterende NAV-leder og 4 oppfølgingsavdelinger.

I stillingen skal du følge opp mottakere av økonomisk sosialhjelp med mål om økonomisk selvhjulpenhet. Du skal følge opp mot arbeid, utdanning eller avklaring av andre rettigheter enn økonomisk sosialhjelp. Stillingen inneholder også saksbehandling av søknader om økonomisk sosialhjelp etter gjeldende lovverk, råd og veiledning og samhandling med relevante aktører ut fra situasjonen. 

 

Vi har ledig tre faste stillinger med oppstart etter avtale

Kvalifikasjoner:

     Du må ha:

  • Du har fullført 3-årig utdanning tilsvarende en bachelorgrad, gjerne innen sosialfaglig arbeid. Annen og relevant utdanning og/ eller arbeidserfaring, kan kompensere for utdanningskravet   
  • Du har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Du har førerkort klasse B

 

     Ønskelig kvalifikasjoner:

  • Du har erfaring med offentlig forvaltning 
  • Du har kjennskap til Sosialtjenesteloven
  • Du har erfaring med veiledning og oppfølgning, gjerne mot jobb og utdanning

Personlige egenskaper:

  • Du er robust og har evne til å møte mennesker i krevende livssituasjoner på en respektfull og profesjonell måte
  • Du har evne til å bygge gode relasjoner
  • Du har troen på at mennesker vil lykkes
  • Du er komfortabel med en hektisk arbeidshverdag
  • Du har pågangsmot og blikk for nye muligheter og løsninger
  • Du er omstillingsdyktig

Vi tilbyr:

  • Spennende og meningsfylte oppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Et godt faglig arbeidsmiljø som er opptatt av autonome medarbeidere og delingskultur
  • Et kontor som satser på arbeidsmiljøtiltak for økt trivsel og samhold
  • God pensjonsordning gjennom KLP
  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Fleksitidordning
  • Gode velferdsordninger

Viktig å vite før du starter hos oss
Som arbeidstaker i kommunen blir du ansatt på de vilkår, rettigheter og plikter som følger avtaler, reglementer og lover.

Mangfold er en styrke
Larvik kommune ser mangfold som en styrke. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke på ledige stillinger hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.

Kan bli ført opp på offentlig søkerliste
Vi gjør oppmerksom på at du som søker kan bli ført opp på offentlig søkerliste, selv om du har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.

Hvordan søke
Du må sende søknaden din elektronisk innen fristen via Webcruiter, og legge ved attester og vitnemål.

Hvorfor skal du velge Larvik kommune?
Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag gjennom verdiene våre nysgjerrig, ærlig, raus og engasjert (NÆRE). Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noen. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige.

En jobb med mening, med mulighet til å utgjøre en forskjell – det får du hos oss!

 

  • Bedrift
    Larvik kommune
  • Søknadsfrist
    01.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    3256, LARVIK
    LARVIK
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5800032
  • Se her for andre jobber fra Larvik kommune
  • Oppdatert 29.06.2024