Bedrift
Larvik kommuneSøknadsfrist
15.12.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3256, LARVIK
LARVIK
Antall stillinger
1karriere-kode
4248203Se her for andre jobber fra Larvik kommune
- Oppdatert 01.12.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Larvik kommune
Veileder
Offentlig forvaltning
Vil du være med å utvikle fremtidens NAV-kontor og brenner du for å motivere og veilede mennesker tilbake i jobb? Vi trenger dyktige kollegaer som ønsker å være med å utvikle våre tjenester.
Larvik kommune består av 47.000 innbyggere og er en attraktiv kystkommune i Vestfold og Telemark. NAV Larvik ligger i sentrumsnære lokaler og består av 110 medarbeidere. Kontoret er organisert med NAV Leder, assisterende NAV Leder, 4 oppfølgingsavdelinger avdelinger, samt administrativ og faglig stab.
Avdelingen Ung består i dag av 24 medarbeidere som jobber med å få unge ut i arbeid eller utdanning.
Arbeidsoppgaver:
Som veileder skal du:
- Oppsøke utdanningsinstitusjoner og bedrifter, skape dialog og bygge nettverk.
- Veilede deltakere når det gjelder utdanning og/eller jobb
- Utarbeide planer sammen med bruker med mål om jobb eller utdanning
- Engasjere og motivere både jobbsøkere, studiested, arbeidsgivere, pårørende og andre personer i nettverket rundt deltaker.
- Samhandle med eksterne samarbeidsparter
- Holde kurs for unge arbeidssøkere
- Dokumentere arbeidet og forvalte et lovverk
- Delta og være pådriver i tverrfaglig samarbeid til beste for arbeidssøkere
Kvalifikasjoner:
- 3 årig fullført bachelorutdannelse. Relevant utdanning og/ eller arbeidserfaring kan kompensere for utdanningskravet
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Førerkort klasse B
Personlige egenskaper:
- Du er tydelig, tilstede og løsningsdyktig
- Du evner å bygge relasjoner med unge mennesker
- Du er omstillingsdyktig og har pågangsmot og gjennomføringsevne
- Du er lagspiller og selvstendig i jobbutførelsen
- Du har evne til å formidle og engasjere unge mennesker
Motivasjon for stillingen vil bli tillagt stor vekt
Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr:
Vi tilbyr:
- Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
- Et team med gode kollegaer som er støttende
- Et tjeneste som fokuserer på tverrfaglighet
- Lønn etter tariffavtale
- Gode pensjons og forsikringsordninger
Annet
Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag gjennom verdiene våre nysgjerrig, ærlig, raus og engasjerte (NÆRE). Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noen. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige.
En jobb med mening, med mulighet til å utgjøre en forskjell – det får du hos oss!
Som arbeidstaker i kommunen blir du ansatt på de vilkår, rettigheter og plikter som følger av avtaler, reglementer og lover. Larvik kommune ser mangfold som en styrke, og vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke på ledige stillinger hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Vi gjør oppmerksom på at du som søker kan bli ført opp på offentlig søkerliste, selv om du har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.
Før du tiltrer må du fremvise politiattest uten merknader som har betydning for arbeidsforholdet.
Du må sende søknaden din elektronisk innen fristen via Webcruiter, og legge ved attester og vitnemål.
Bedrift
Larvik kommuneSøknadsfrist
15.12.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3256, LARVIK
LARVIK
Antall stillinger
1karriere-kode
4248203Se her for andre jobber fra Larvik kommune
- Oppdatert 01.12.2021