• Bedrift
    Larvik kommune
  • Søknadsfrist
    03.08.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    3257, LARVIK
    LARVIK
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3037716
  • Se her for andre jobber fra Larvik kommune
  • Oppdatert 20.07.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Larvik kommune

Veileder

Offentlig forvaltning

NAV Larvik betjener mer enn 47.000 innbyggere. Kontoret befinner seg i Larvik sentrum i flotte lokaler og har i dag ca. 107 ansatte fordelt på 7 avdelinger.

Avdeling oppfølging over 30 år har 1 ledig vikariat i 100 % stilling som veileder. Oppstart snarest mulig med varighet til og med 31.12.21 

Arbeidsoppgaver
  • Sammen med arbeidssøker kartlegge ressurser, kompetanse og se nye muligheter på arbeidsmarkedet
  • Følge med på utviklingen i arbeidsmarkedet og bruke kunnskapen aktivt
  • Vurdere, iverksette og følge opp tiltak utfra den enkeltes behov
  • Samarbeid med arbeidsgivere, tiltaksarrangører og andre samarbeidspartnere både internt og eksternt 
  • Saksbehandling og vedtaksfatting i henhold til Forvaltningsloven, Arbeids- og velferdsforvaltningsloven og Folketrygdloven
  • Endringer av arbeidsoppgaver må påberegnes
Kvalifikasjoner
  • Minimum treårig høgskole/universitetsutdanning
  • Førerkort klasse B
Personlige egenskaper
  • Er genuint interessert i menneskers muligheter
  • Har interesse for arbeidsmarkedet og arbeidsmarkedets behov
  • Trygg og tydelig som forvalter, veileder og samarbeidspartner
  • Har gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner
  • Er løsningsfokusert, tar selvstendige avgjørelser og har gode vurderingsevner
  • Har god digital kompetanse
  • Omstiller deg raskt når endringer skjer
  • Personlig egnethet tillegges stor vekt
Vi tilbyr
  • Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
  • Aktive og engasjerte kollegaer
  • Gode muligheter for personlig og faglig utvikling
  • Fleksibel arbeidstid
  • Spørsmål om stillingen kan rettes til: Kari Laastad, tlf: 922 35 800

Annet

Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår og og med de rettigheter og plikter som følger av overenskomster, reglementer og lover.
Den kommunale arbeidsstyrken skal i størst mulig grad gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Kvalifiserte personer med innvandrerbakgrunn oppfordres til å søke. Vi gjør oppmerksom på at søkere kan føres opp på offentlig søkerliste, selv om søkeren har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.
Søknad sendes elektronisk innen fristen via Webcruiter.
Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag. Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noe. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige. En jobb med mening. Med mulighet til å utgjøre en forskjell. Det kan vi garantere at du får hos oss.

 

  • Bedrift
    Larvik kommune
  • Søknadsfrist
    03.08.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    3257, LARVIK
    LARVIK
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3037716
  • Se her for andre jobber fra Larvik kommune
  • Oppdatert 20.07.2020