Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Handelshøyskolen BI

TJENESTEDESIGNER - EXECUTIVE

Skole - Universitet

Tjenestedesigner for livslang læring

Vil du bidra til å skape fremragende opplevelser for voksne studenter som ønsker livslang læring? I denne stillingen vil du delta i alle faser i designprosessen - helt fra å definere hva utfordringen er, til innsikt, visualisering, utvikling, testing og implementering.

På BIs videreutdanningstilbud i Executive deltar studentene både fysisk på våre campus i Oslo, Bergen, Trondheim og Stavanger eller virtuelt i våre digitale læringsplattformer.

BI har inngått et strategisk samarbeid med flere verdensledende handelshøyskoler gjennom FOME alliansen. Dette er grep som bidrar til at vi når visjonen om å skape livslang læring i verdensklasse. Vil du være med på denne reisen, så er du den vi ser etter. Mange berøringspunkter gir en unik mulighet til å kommunisere med studentene og utvikle konsepter og systematikk for å bygge minneverdige læringsopplevelser og studieløp i særklasse. Som vår tjenestedesigner vil du få en nøkkelrolle i dette arbeidet og stor mulighet til å påvirke hvordan dette skal gjøres.

BI har implementert den verdensledende plattformen SalesForce som sitt Customer Experience system, noe som innebærer svært mange muligheter for å systematisere og digitalisere interaksjon med studentene.

Hovedansvar og oppgaver

Avdelingen Studentopplevelser er en relativt ny enhet organisert under Nasjonale Executive Programmer. Alle som jobber i avdelingen er ansvarlige for utvikling av konsepter som skal heve totalopplevelsen for studenter på Executive, samt støtte våre faglige i utvikling av nye kurs, programmer og konsepter. I denne rollen vil du være sentral i utviklingsarbeid knyttet til kundereiser/studentreiser. Dine oppgaver vil være:

  • Planlegge og legge til rette for brukerrettede prosesser, både selvstendig og i samarbeid med andre tjenestedesignere
  • Delta og fasilitere flere prosesser parallelt.
  • Hente innsikt gjennom blant annet dybdeintervjuer, observasjoner og workshoper for å avdekke behov, etablere felles forståelse og samskape nye løsninger.
  • Tverrfaglig teamarbeid, men du må også kunne ta ansvar for egne leveranser.
  • Finne systemer og sammenhenger i komplekse og sammensatte problemstillinger.
  • Omsette innsikt til verdifulle løsninger, brukerteste og justere.
  • Skriftlig og muntlig formidling av prosess og resultater internt, til kunder og samarbeidspartnere.
  • Ta ansvar for utvikling av kundefokuserte tjenester innenfor customer experience platform

Ønsker kompetanse og personlige egenskaper

  • Har høyere utdannelse innen tjenestedesign eller annen relevant utdannelse
  • Minimum 2-års erfaring som tjenestedesigner
  • Er stødig på å bruke visualiseringer både som et verktøy og som leveranse. 
  • Høy digital kompetanse eller høy motivasjon for å lære å utnytte digitale verktøy
  • Har gode norsk- og engelskferdigheter, både skriftlig og muntlig.

Vi ser etter deg som er åpen og nysgjerrig på universitets- og høyskolesektoren, ulike fagområder, temaer og utfordringer i samfunnet. Du er god med mennesker og opptatt av å skape gode resultater. Du er god til å formidle gjennom dialog, presentasjon og visualisering og du er opptatt av brukeren.

Vi kan tilby:

  • Konkurransedyktig lønn basert på erfaring, og gode ordninger for pensjon, lån og forsikring. 
  • 35 timers uke (fleksibel arbeidstid) og alltid fri dagene i julen og påsken
  • Bli en del av designmiljøet på BI og jobbe med meningsfulle prosjekter/konsepter som bidrar til at mennesker lykkes med sine studieløp  
  • Et godt faglig og sosialt arbeidsmiljø, med hyggelige, engasjerte og kompetente kollegaer
  • En spennende organisasjon med stor aktivitet og høye ambisjoner
  • Mulighet til å påvirke og utvikle avdelingen Studentopplevelser
  • Store, flotte lokaler sentralt i Oslo og gode velferdsordninger
  • Mulighet til å få dekket studier ved BI Executive