• Bedrift
    Asplan Viak AS
  • Søknadsfrist
    08.01.2021
  • Stillingsfunksjon
    Rådgiver
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1337, SANDVIKA
    BÆRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3311959
  • Se her for andre jobber fra Asplan Viak AS
  • Oppdatert 08.01.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Asplan Viak AS

Tilbudskoordinator

Vi rigger oss for videre utvikling og søker nå etter to administrative nøkkelpersoner som vil få en sentral rolle i vår tilbudsorganisasjon. Tilbudskoordinator skal bistå tilbudsleder i tilbudsarbeidet og bidra til rask, riktig og smart gjennomføring av arbeidet.

Vi søker deg som er god til å planlegge og disponere tiden din og som kan håndtere tidvis høyt tempo Det er en fordel om du har erfaring fra tilbuds- og markedsarbeid og kjennskap til rådgiverbransjen. Det er også nyttig om du har kjennskap til regelverket for offentlige anskaffelser, kontraktstandarder og entrepriseformer.

Du må ha god muntlig og skriftlig fremstillingsevne og beherske Microsoftprogrammer. Du må trives med å jobbe selvstendig da rollen krever at du ofte må søke informasjon og løsninger selv. Du må evne å ta initiativ til å tilegne deg nødvendig kompetanse. Vi leter etter deg som er modig og tør å kaste deg ut i utfordringer og ta på deg ansvar.

Som tilbudskoordinator vil du jobbe på tvers av våre tre divisjoner: Arkitektur og bygg, Infrastruktur og Analyse, plan og landskap.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Bidra med produksjon av dokumentasjon i tilbudsarbeid. Tilbudskoordinator bør også kunne bistå med organisering, systematisering og tilrettelegging av tekst som et grunnlag for tilbudsleders arbeid.
  • Administrativ bistand til tilbudsarbeid. Dette kan blant annet være oppgaver som koordinering av arbeidsoppgaver, bearbeidelse av CV og referanser, vedlikeholde, systematisere og organisere dokumentasjon i bikube, besvare kvalifikasjonskrav og bistå med administrasjon og innlevering i KGV.
  • Koordinering mot våre underleverandører/samarbeidspartnere
  • Administrere KGV-systemer
  • Superbruker i firmaets CRM-system.
  • Jobbe med forbedring av CV og firmareferanser.
  • I tillegg ønsker vi en medarbeider som tar eget initiativ og bidrar til forbedring og utvikling av tilbudsarbeidet.

 

Kvalifikasjoner og personlige egenskaper:

  • Du har relevant høyere utdanning markedsføring, salg eller administrasjon. Har du ingeniørutdanning og ønsker en administrativ jobb kan det også være aktuelt.
  • Du har meget gode kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig
  • Du har kunnskap og behersker relevant IT-teknologi/IT-verktøy
  • Du er initiativrik, løsningsorientert, serviceinnstilt og positiv. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

 

Vi tilbyr:

  • Faglig interessant miljø med mot, glød og respekt som våre kjerneverdier
  • Dyktige og hyggelig kollegaer
  • Konkurransedyktig lønn
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Fleksibel arbeidstid, fem ukers ferie, fri arbeidsdagene i påskeuken og romjulen
  • Studieturer/fagsamlinger og ulike sosiale arrangementer

 

Nyutdannede oppfordres også til å søke.

Søknad og CV sendes inn via linken Send søknad. Vi vil vurdere søknader fortløpende.

Asplan Viak legger vekt på mangfold, og vi oppfordrer derfor alle kvalifiserte kandidater til å søke uten hensyn til alder, kjønn, funksjonsevne, nasjonal eller etnisk bakgrunn.

 

  • Bedrift
    Asplan Viak AS
  • Søknadsfrist
    08.01.2021
  • Stillingsfunksjon
    Rådgiver
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1337, SANDVIKA
    BÆRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3311959
  • Se her for andre jobber fra Asplan Viak AS
  • Oppdatert 08.01.2021