• Bedrift
    Nordic Jobs Worldwide AS
  • Søknadsfrist
    Snarest
  • Stillingsfunksjon
    IT
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Rekruttering og bemanning
  • Utdanningskrav
    Ikke påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0667, OSLO
    OSLO
    Norge
  • Andre arbeidssteder
    Levanger, Stjørdal, Oppdal, Steinkjer, Trondheim, Sør-Varanger, Båtsfjord, Karasjok, Nordkapp, Måsøy, Alta, Hammerfest, Kautokeino, Vadsø, Bardu, Tromsø, Harstad, Rana, Nesa, Brønnøy, Bodø, Surnadal, Sunndal, Rauma, Stranda, Molde, Ålesund, Kristiansund, Ørsta, Stryn, Førde, Lærdal, Sogndal, Aurland, Leikanger, Flora, Voss, Bergen, Haugesund, Stavanger, Sandnes, Kristiansand, Arendal, Skien, Tønsberg, Drammen, Lillehammer, Hamar, Oslo, Sarpsborg, Rogaland
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    1541249
  • Se her for andre jobber fra Nordic Jobs Worldwide AS
  • Oppdatert 04.11.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Nordic Jobs Worldwide AS

Teknisk Support til Dublin

Rekruttering og bemanning

Vi ser nå etter deg som har et ønske om å skaffe seg internasjonal arbeidserfaring i en av Europas vakreste byer, Dublin! Har du erfaring fra IT support eller kundeservice og ser etter noe nytt og spennende? Da har vi den rette muligheten for deg!

Vår kunde har startet opp et nytt og spennende prosjekt i sentrum av Dublin, og nå ser de etter en norsktalende person med sterk teknisk bakgrunn, som ønsker å bli del av deres engasjerte team så snart som mulig! Som teknisk support spesialist, vil du være den første personen i kontakt med kunder med tekniske utfordringer og tilby den beste og mest effektive løsningen for deres kunder. Det er et stort fokus på å nå sine mål og utvikle deg som person i selskapet. Denne stillingen vil passe en entusiastisk person med kundeservice erfaring og villighet til å lære å utvikle seg. Kunden trenger at personen er lokert i Dublin eller er villig til å flytte på seg (Relokeringspakke blir tilbudt).

Om kunden

Vår kunde er et amerikansk-eid globalt selskap som selger trykte og digitale dokumentløsninger og dokumenterer teknologiprodukter i mer enn 160 land. De har sitt hovedkontor i Norwalk, Connecticut, men selskapet er grunnlagt i New York. Selskapet kjøpte tilknyttede datatjenester for $ 6,4 milliarder tidlig i 2010. Som et stort utviklet selskap, er det konsekvent plassert i listen over Fortune 500-selskaper.

Hvorfor jobbe i Dublin?

Å finne jobb i Dublin kan være tøft.Allikevel om du har erfaring innen finanssektoren eller IT-sektoren har du gode muligheter som norsk i Dublin. Selskapet fra over hele verden har slått seg ned i den kommende IT byen, og trenger derfor mange som prater det nordiske språket. Bedriftsetikken i Irland er lik Storbritannia og USA. Det er mange møter, hierarkier og arbeidsklærne er veldig formelle. Det irske folket tar sitt arbeid veldig alvorlig og arbeidstiden kan være lang.

Levekostnadene i Dublin er lavere enn i for eksempel London eller New York. En av de spesielle funksjonene i Dublin er at selv om du bor i hjertet av byen, er du bare en halv time unna noen av de vakreste landskapene og naturen. Irland er fullt av muligheter for en utendørs livsstil. I tillegg til alle de spennende tingene du kan gjøre ute, er det mange andre aktiviteter i byen. Det er et pulserende natteliv, mange gode restauranter og byen har mye innen underholdning og har ofte arrangementer og konserter. Dublin har både en internasjonal følelse og en spesiell lokal magi, så du vil ikke ha mangel på nye ting å se og oppleve!

Arbeidsoppgaver

  • Være den første personen som er i kontakt med kundene og alle type kontakter.
  • Ansvar for telefon, mail og chat.
  • Invitere kunder til å delta i telefonproblem-løsninger ved å bruke verktøy og diagnosere tekniske problemer.
  • Ta tak i og løse kundens problemer, både internt og eksternt
  • Koordinere alle innringende
  • Fleksibilitet til å ta på seg andre oppgaver fra team leder
  • Validere kundedetaljer og forskjellige krav for data tilgang, kategorier og forskjellige avtaler på en ordentlig måte.
  • Vedlikeholde informasjon i databasen.

Kvalifikasjoner

  • Utdanning fra IT/teknisk yrkesfaglig er ønsket, men ikke et krav.
  • Flytende i norsk og engelsk.
  • Minimum 6 måneder erfaring fra teknisk support eller ligende teknisk arbeid eller kundeservice.
  • God forståelse av generel IT, systemer, desktop og forskjellige verktøy.
  • Positiv og glad i å prate på telefon
  • Løsningsorientert
  • Være i stand til å kontrollere og styre en samtale over telefon.
  • Jobbe under stress og tidsfrister
  • Ha forståelse for hvordan man gjør feilsøk.
  • Jobber god i team, men også selvstendig.
  • Fleksibilitet til å jobbe skift.

Kunden tilbyr gratis relokeringspakke med to uker bosted og flybilletter tilbakebetalt. Du får også gratis trening og forskjellige relevante kurs. Send din engelske CV og søknad og fortell oss hvorfor du ønsker å jobbe i akkurat Dublin. Vi ser frem til å høre fra deg! For spørsmål rundt stillingen kan du sende en email til Jonas@nordicjobsworldwide.com

 

  • Bedrift
    Nordic Jobs Worldwide AS
  • Søknadsfrist
    Snarest
  • Stillingsfunksjon
    IT
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Rekruttering og bemanning
  • Utdanningskrav
    Ikke påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0667, OSLO
    OSLO
    Norge
  • Andre arbeidssteder
    Levanger, Stjørdal, Oppdal, Steinkjer, Trondheim, Sør-Varanger, Båtsfjord, Karasjok, Nordkapp, Måsøy, Alta, Hammerfest, Kautokeino, Vadsø, Bardu, Tromsø, Harstad, Rana, Nesa, Brønnøy, Bodø, Surnadal, Sunndal, Rauma, Stranda, Molde, Ålesund, Kristiansund, Ørsta, Stryn, Førde, Lærdal, Sogndal, Aurland, Leikanger, Flora, Voss, Bergen, Haugesund, Stavanger, Sandnes, Kristiansand, Arendal, Skien, Tønsberg, Drammen, Lillehammer, Hamar, Oslo, Sarpsborg, Rogaland
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    1541249
  • Se her for andre jobber fra Nordic Jobs Worldwide AS
  • Oppdatert 04.11.2020