Detaljer

Spørsmål rettes til

Mads Nybakk

Teknisk support

Vi søker DEG som snakker norsk til en spennende stilling i Dublin!

Som teknisk supportanalytiker vil du jobbe med å løse eksterne brukere sine IT-problemer ved hjelp av en første gangs reparasjon eller ved å sende støtte på stedet. Du vil ta i mot klienter som trenger teknisk støtte via telefon, samtalehåndteringssystemer eller e-post. For å jobbe i denne stillingen ønsker vi at du er villig til å jobbe med variable skiftsmønstre på forespørsel.

Hvorfor reise til Dublin?
Dublin gir både en internasjonal følelse, samtidig som byen har sine sjarmerende irske preg - du vil ikke ha mangel på nye ting å se og oppleve. Hva som er så fantastisk med Dublin, er at selv om du bor i hjertet av byen, er du bare en halv time unna noen av de vakreste naturlandskapene. I tillegg til mange muligheter for en utendørs livsstil, er det mange aktiviteter i byen også. Det er et pulserende nattliv, gode restauranter, arrangementer og spa.

Informasjon om din fremtidige arbeidsplass

Selskapet er verdens ledende end-to-end IT-tjenesteselskap, og serverer nesten 6000 private og offentlige kunder fra en rekke bransjer i 70 land. Selskapets teknologi, deres globale talent og omfattende partner nettverk hjelper kunder å utnytte innovasjonskraften til å trives med forandring og veilede digitale transformasjonsreiser.

Ansvarsområder

  • Validere og diagnostisere kundeproblemer
  • Gi kunden en løsning ved å samle inn informasjon angående problemet eller sende samtalen videre til det korrekte teamet
  • Håndtere samtaler på et bestemt servicenivå

Arbeidsoppgaver

  • Svare på henvendelser raskt og profesjonelt
  • Logg/bekreft alle henvendelser i databasen
  • Løs kundeproblemer ved hjelp av relevante verktøy og systemer
  • Behandle alle anrop og gi regelmessig oppdateringer til kundene
  • Gjennomføre henvendelser til definerte tidsrammer
  • Jobbe for å oppnå individuelle og kollektive mål
  • Å overholde/fullføre ad-hoc forespørsler eller oppgaver
  • Være mentor for nyansatte
  • Kvalitetssikre at standarder overholdes ved både samtaler og henvendelser
  • Beskytte konfidensiell og sensitiv informasjon og materialer
  • Opprettholde streng overholdelse av lisens, opphavsrett og varemerkelovgivning
  • Overvåke billettkøer og håndtere dette på riktig måte
  • Gi støtte til flere skrivebord

Kandidatprofil:
Den ideelle kandidaten har tidligere erfaring med å håndtere en rask og stressende rolle i et stadig skiftende forretningsmiljø. Du er kundeorientert, entusiastisk, høflig mot kunder og motivert til å ta ansvar for både kundeengasjement og problemløsning. Vi ser etter noen med et sterkt teamfokus med gode kundeservice- og telefon egenskaper. Den passende kandidaten har en teknisk kompetanse og en grunnleggende forståelse av ulike maskin- og programvare og Microsoft. Det er ønskelig at du har erfaring med teknisk support, samt det å levere frontlinjetjeneste direkte til kunder i et internasjonalt selskap.

Nødvendige egenskaper

  • Kundeservice
  • Erfaring med å kommunisere til kunder
  • Evne til å kommunisere effektivt både muntlig og skriftlig
  • Evne til å følge bestemte prosesser og prosedyrer
  • Erfaring med prosessstyrt miljø
  • Evne til å identifisere problemer
  • Evne til å anvende analytiske og undersøkende ferdigheter for å løse kundeproblemer
  • Videreformidle kunnskap til andre
  • Tilpasse seg et skiftende miljø

Tekniske krav

  • Windows XP, Windows 2000
  • Microsoft Office Suite
  • Kunnskaper om "printer hardware"
  • Kunnskap om lokalt nettverk
  • Kunnskap om Remote Access-verktøy

Selskapet tilbyr

  • Flyttepakke
  • Karriereutvikling
  • Gym medlemskap
  • Gratis shuttlebus
  • Gratis parkeringsplass for ansatte
  • Budsjett for sosiale aktiviteter