• Bedrift
    NTE AS
  • Søknadsfrist
    16.08.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Utdanning, undervisning og Forskning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7044, TRONDHEIM
    TRONDHEIM
    search.country.NORGE
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3941307
  • Se her for andre jobber fra NTE AS
  • Oppdatert 08.07.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

NTE AS

Teamleder Team Tele

Utdanning, undervisning og Forskning

Vil du bidra i arbeidet med å skape premium kundeopplevelser hver dag? Nå har du muligheten til å komme inn i et supert team som jobber med Kundedialog og Kundeservice!

I NTE går vi på jobb for å gi folk og samfunn en grønnere hverdag. Vi har et uttalt mål om å bidra til å utvikle et klimanøytralt og digitalt Trøndelag, og for å få til det trenger vi flere dyktige folk med på laget. I teamet Kundedialog og kundeservice er vi 45 dyktige, serviceinnstilte og trivelige medarbeidere som har konsernansvar for å gi NTE-kundene gode kundeopplevelser i dialog med oss. Vi jobber kontinuerlig med å bli bedre og i år er vi ekstra stolt fordi vi har Norges mest fornøyde kunder i bransjene strøm, internett og Tv ifølge Norsk kundebarometer. Dette har vi oppnådd fordi vi har gode samarbeidspartnere, vi jobber godt på tvers av avdelinger og funksjoner og fordi vi har flotte og krevende kunder. 

Vi søker etter deg som skal lede teamet som jobber med NTE sine tjenester innen tele. I dag består dette av TV og Internett. Du får ansvaret for et topp motivert team med mye kompetanse og et stort engasjement for kunden. Sammen med teamet ditt og resten av kundeservice skal du bidra til å videreutvikle og løfte kundeservice slik at kundene også i framtiden er fornøyd med oss som leverandør.

Sammen med ledere i ledergruppa og dyktige kunderådgivere skal du bistå forretningsområdene med måloppnåelse gjennom en profesjonell og effektiv kundebehandling. Du er en pådriver for at Kundeservice og kundedialog utvikler seg videre med Premium kundeopplevelse!

Dine arbeidsoppgaver

Som Teamleder for Team Tele vil du ha personalansvar og fagansvar for teamet, i tillegg til resultat- og prestasjonsansvar. I tillegg vil du være pådriver for Premium kundeopplevelser og kontinuerlig forbedring i kundereisene og drift. Videre har du ansvaret for å sikre engasjerte og kompetente medarbeidere, samt sikre et tett samarbeid med andre ledere i NTE for å realisere vår strategi. 

Kompetanse vi vektlegger

  • Høyere utdanning
  • Ledererfaring fra tilsvarende stilling med personalansvar
  • Erfaring fra relevant bransje
  • Erfaring fra utviklings- og forbedringsarbeid
  • God prosessforståelse

Egenskaper vi verdsetter 

  • Trives med høyt tempo
  • Være løsningsorientert
  • God på å bygge relasjoner
  • Verdsetter samarbeid og motiveres av å oppnå gode resultat sammen med andre
  • God på planlegging, oppfølging og har stor gjennomføringskraft

Personlige egenskaper og relevant erfaring vektlegges høyt.

Hvorfor skal du velge oss?

  • Muligheten til å jobbe i en spennende stilling i et strategisk satsningsområde for NTE
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Godt arbeidsmiljø preget av trivsel og samhold 

Synes du dette høres spennende ut? Ta gjerne kontakt for en hyggelig prat! 

PS! Vi søker også etter en Fagansvarlig Kvalitet og Kompetanse, samt en Fagansvarlig Kvalitet og Kompetanse. Sjekk også ut disse stillingene dersom de er mer passende for deg.

 

  • Bedrift
    NTE AS
  • Søknadsfrist
    16.08.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Utdanning, undervisning og Forskning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7044, TRONDHEIM
    TRONDHEIM
    search.country.NORGE
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3941307
  • Se her for andre jobber fra NTE AS
  • Oppdatert 08.07.2021