Detaljer

  • Bedrift
    Azets Insight AS
  • Søknadsfrist
    28.04.2020
  • Sted:
    Bergen
  • Stillingstype:
    Dag
  • Bransje:
    Økonomi, regnskap og revisjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    Vestland
  • Arbeidssted:
    Bergen
  • Land:
    NORGE
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    2824141
  • Se her for andre jobber fra Azets Insight AS

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Teamleder

Azets er Nordens ledende leverandør av lønns- og HR-tjenester. Til over 8000 kunder leverer vi støtte og rådgivning, og hver måned håndterer vi mer enn 200.000 lønnsslipper i Norden. Vi er privilegerte som har en fantastisk og variert kundeportefølje hvor vi får lov til å bidra med all vår lønnskompetanse. Azets er i rivende utvikling og rask vekst, med hårete mål og ambisjoner.

Til vårt storkunde team i Bergen søker vi nå etter en faglig dyktig og handlekraftig teamleder. Teamet du vil få lede består av 8 kunnskapsrike medarbeidere som hver dag jobber hardt for å yte den beste servicen for våre kunder. Totalt sitter vi 60 ansatte på Bergens-kontoret. Vi jobber i team, deler kompetanse med hverandre og har utstrakt kundedialog. Vi jobber med noen av Azets største kunder og samarbeider tett med våre kollegaer i Romania. Gjennom fremtidsrettede IT-løsninger, bred faglig kompetanse og god kundedialog forenkler vi hverdagen for våre kunder og kvalitetssikrer deres leveranser. Derfor er det å trives med kundekontakt og relasjonsbygging en sentral ferdighet for å lykkes i denne stillingen. Vi er en bransje hvor ting endrer seg fort, og det vil være viktig at du trives med en til dels travel arbeidshverdag. Dersom du er endringsvillig og åpen for nye løsninger vil du passe godt inn hos oss.

Hva kan Azets tilby deg?

  • Sterkt fagmiljø med bred kompetanse og gode utviklingsmuligheter
  • Sosialt og inkluderende arbeidsmiljø
  • Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid

Aktuelle arbeidsoppgaver:

  • Ansvarlig for teamets tjenesteleveranser til kunder
  • Personal- og resultatansvar for teamet
  • Være med på å utvikle en rådgivnings- og kundeorientert kultur i avdelingen
  • Strukturere og effektivisere leveransene

Vi ønsker at du har:

  • Erfaring fra lønn og gjerne rådgivning, og har god kunnskap til aktuelt lovverk
  • Tidligere ledererfaring er en fordel
  • Gode IT-kunnskaper og systemforståelse
  • Trives med kundekontakt og relasjonsbygging, og evner å skape tillit
  • Har stor arbeidskapasitet og trives med en til dels travel arbeidshverdag
  • Har kremmerånd og god forretningsforståelse
  • Har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk

Arbeidssted vil være i Azets’ sine lokaler i Bergen. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.

Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Laila Klufthaugen på tlf. 95 93 83 29.

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonshemming, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.

 
Registrer deg på Karriere.no
  • Karriere Jobbmatch
  • Bedrifter ser relevante kandidater
  • Kom i kontakt og motta jobbtilbud
  • Du velger selv din synlighet
  • Over 90.000 registrerte kandidater