Bedrift
Hansa Borg & Solera Norge ASSøknadsfrist
14.07.2024Stillingsfunksjon
AnnetHeltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
DrikkevareaktørUtdanningskrav
Fag- / SvennebrevArbeidserfaring
2-5 årØnsket Språk
Norsk, EngelskAdresse
5257, KOKSTAD
BERGEN
NorgeAndre arbeidssteder
BergenAntall stillinger
1karriere-kode
5793209Se her for andre jobber fra Hansa Borg & Solera Norge AS
- Oppdatert 26.06.2024
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Hansa Borg & Solera Norge AS
Ønsker du å jobbe i grensesnittet mellom teknologi og mennesker!
IT Support Specialist (Onsite Support)Drikkevareaktør
Vi har en nyopprettet stilling, som IT Support Specialist (Onsite Support) ved vårt anlegg i Bergen!
Du vil bli en del av den voksende Group IT-funksjonen og rapportere til Head of IT Service Delivery basert i Danmark. Du vil samarbeide mye med de lokale IT Onsite Support-roller i alle større markeder i vår organisasjon samt vår ServiceDesk som er basert i Vilnius.
Jobbeskrivelse
Vi søker en proaktiv IT Support Specialist som skal gi teknisk støtte ved vårt produksjonsanlegg i Bergen hvor du vil ha dit daglige arbeidssted. Det vil også være aktuelt med noe reising til våre lokasjoner i Sarpsborg og Oslo i tilleg til å reise ut i Europa ved prosjekter vi har. I denne rollen vil du være den foretrukne personen for alle IT-relaterte problemer baseret på hendelser som blir registreret i vårt ITSM system (Unihelp), og sikre at våre ansatte har de tekniske ressursene de trenger på deres fysiske lokasjon. Din praktiske støtte vil være avgjørende for å opprettholde produktiviteten og effektiviteten i vår virksomhet. En av de spesielle oppgavene for denne stillingen er den gode muligheten for reiseaktivitet på ad-hoc basis til Oslo og Sarpsborg.
Hva vi vil du skal gjøre hos oss:
Teknisk støtte på stedet:
- Gi praktisk støtte for IT-problemer direkte på brukerens lokasjon når det trengs.
- Feilsøke og løse hardware-, software- og nettverksproblemer på stedet når det ikke kan gjøres via fjernstyring.
- Håndtere hendelser som eskaleres fra ServiceDesk til Onsite Support Norge
- systemvedlikehold og overvåking:
- Utføre regelmessige vedlikeholds sjekker på IT-utstyr og systemer
- Overvåke ytelsen til teknologi på stedet for å forhindre problemer før de oppstår
- Håndtere hendelser som meldes inn fra alle brukere i Norge, som krever fysisk tilstedeværelse
- Jobbe tett med IT Service Desk og andre IT-team for å sikre en sammenhengende teknologisk opplevelse.
- Eskalere komplekse problemer til spesialiserte IT-avdelinger når det er nødvendig.
Lagerstyring:
- Håndtere lageret av IT-eiendeler og sørge for at alt utstyr er registrert og i god stand.
Hvem er du?
- Du har 2-3? års erfaring fra IT-Support
- Du har IKT-fagbrev eller lignende fagutdannelse
- Du har gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsegenskaper på norsk og engelsk (Vårt konsernspråk er engelsk).
- Du har sterk kunnskap om IT-infrastruktur, inkludert PC-er, servere, Active Directory, nettverksutstyr og vanlige programvareapplikasjoner.
- Du har erfaring med feilsøking av hardware og software på stedet.
- Du evner å kommunisere teknisk informasjon til ikke-tekniske brukere
- Du er serviceinnstilt og imøtekommende, med sterkt fokus på brukertilfredshet
- Du er selvstendig og proaktiv i din arbeidshverdag
Er vi en perfekt match?
Er du en proaktiv og serviceinnstilt person som elsker å gi teknisk støtte? Får du energi av mennesker og trives med å få muligheten til å løse IT-tekniske «problemer» for dine kolleger? Din IT-støtte vil være helt avgjørende for å opprettholde produktiviteten og effektiviteten i vår virksomhet, Vil du være med å gjøre en forskjell? Har du erfaring med å løse IT-relaterte saker og ønsker å være en del av en ambisiøs internasjonal virksomhet med sterke merkevarer? ja da er vi en perfekt match! Vi er en gjeng som elsker det vi holder på med og feirer suksesser sammen.
Hvordan vi er organisert:
Som IT Support Specialist vil du være en integrert del av Infrastructure and Cybersecurity-avdelingen. Denne avdelingen har ansvaret for å levere tjenester relatert til Modern Workplace, nettverk, cloud, on-premise servere og IT Onsite Support. Du vil bli en del av et internasjonalt team med medlemmer i Finland, Norge, Nederland, Danmark, Latvia og Litauen. Du vil rapportere til Head of IT service delivery i Danmark. For spørsmål og mer informasjon om stillingen, kontakt: Michael Mark +45 20 28 73 31
Vi gjør oppmerksom på at grunnet GDPR har vi ikke anledning til å motta søknader via mail!
Vi GLEDER oss til å høre fra deg!
Bedrift
Hansa Borg & Solera Norge ASSøknadsfrist
14.07.2024Stillingsfunksjon
AnnetHeltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
DrikkevareaktørUtdanningskrav
Fag- / SvennebrevArbeidserfaring
2-5 årØnsket Språk
Norsk, EngelskAdresse
5257, KOKSTAD
BERGEN
NorgeAndre arbeidssteder
BergenAntall stillinger
1karriere-kode
5793209Se her for andre jobber fra Hansa Borg & Solera Norge AS
- Oppdatert 26.06.2024