• Bedrift
    Bardu kommune
  • Søknadsfrist
    16.10.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    9360, BARDU
    BARDU
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5884349
  • Se her for andre jobber fra Bardu kommune
Ledig stilling

Bardu kommune

Sykepleier i Team med tilpasset turnus

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Bardu kommune med sine 4000 innbyggere ligger i vakre omgivelser sentralt i Indre Troms. Bardu har mange friluftsmuligheter, godt utbygd idrettsanlegg og et godt tjenestetilbud. Næringslivet kan friste med nye spisesteder og god handelsstand. 

Kommunens visjon er: Trivsel og kvalitet i friske omgivelser. 

Barduheimen sykehjem har 34 plasser fordelt på 3 avdelinger: èn skjermet enhet for demente og to somatiske avdelinger. Vi er stolt over å ha et godt og trivelig, flerkulturelt arbeidsmiljø med mye latter, takhøyde og gode øyeblikk. 

Vårt hovedmål : "Det skal være godt å bo på Barduheimen". Det innebærer at vi ønsker å ha kvalitet på tjenestene vi leverer, fleksible og trygge arbeidstakere. Tjenesten har fokus på å rekruttere og beholde ansatte. Vi satser nå på å skape stabilitet gjennom nærledelse og det er viktig for oss at det skapes et godt rom for å være ansatt i vår tjeneste. 

Vi søker nå etter dyktige og engasjerte sykepleiere med god kompetanse inn i vårt sykepleierteam.  Vi jobber med at du skal få medbestemmelse i turnusen din via en årsturnus. Det vil da være muligheter for lengre friperioder - vi ønsker å se på nye løsninger. 

 Med bakgrunn i store rekrutteringutfordringer har Bardu Kommune vedtatt en egen plan for å rekruttere og beholde. For å rekruttere nye sykepleiere gir vi ett rekrutteringstilskudd på 50.000 kr med bindingstid på 2 år. I tillegg utbetales 25.000 kr i tillegg til årslønn for sykepleiere som jobber på institusjonsavdelinger. 

Vi har ledige stillinger både på demensavdeling og somatisk avdeling.  

Arbeidsoppgaver:

  • faglig veiledning av andre faggrupper

  • sykepleierfaglig ansvar for pasienter
  • Kvalitetsutvikling av tjenesten sammen med fagledere
  • God samhandling med pasienter, pårørende og andre samarbeidsparter
  • Veiledning av studenter med godtgjøring


Kvalifikasjoner:

  • Norsk autorisasjon som sykepleier eller vernepleier med erfaring fra elderomsorg. 

  • Gode norskkunnskaper tilsvarende B1 nivå
  • Gyldig politiattest
  • Personlig egnethet


Egenskaper:

  • Personlig egnethet vektlegges og vil være avgjørende for ansettelse.

  • Du må være tilgjengelig, ansvarsbevisst og profesjonell. 

  • Du må være engasjert og aktivt bidra til å løse utfordringer.
  • Jobbe selvstendig og mårettet
  • Godt humør i enhektisk hverdag, samt bidra til godt arbeidsmiljø


Vi tilbyr:

  • Tilsetting i henhold til gjeldende reglement og tariffavtaler
  • En spennende jobb med gode mulighter for faglig og personlig utvikling
  • Gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
  • Mulighet for trening i arbeidstiden


Generelt

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatt skal gjenspeile befolkningen forøvrig.  Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. 

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

Søknaden skal inneholde:

  • Søknadsbrev og CV, attester 
  • Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen din i utlandet, anbefaler vi en autorisert oversettelse av dine papirer og godkjenning fra Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse . (https://hkdir.no/utdanning-fra.utlandet. )
  • 2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer. Minst en referanse fra siste leder. 

Søknad skal sendes elektronisk i vårt rekrutteringssystem Easycruit.  

 

Andre opplysninger:

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.

Har du behov for bistand til søkeprosessen kan du sende henvendelse til: rekruttering@bardu.kommune.no

 

Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette - jf.offentleglova §25. 

Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere. Utvidet søkerliste sendes ut ved forespørsel.  

 

  • Bedrift
    Bardu kommune
  • Søknadsfrist
    16.10.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    9360, BARDU
    BARDU
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5884349
  • Se her for andre jobber fra Bardu kommune