Bedrift
Gjerdrum kommuneSøknadsfrist
24.03.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2022, GJERDRUM
GJERDRUM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5063284Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Gjerdrum kommune
Sykepleier
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Kun en halvtimes kjøring fra Oslo finner du intime og flotte Gjerdrum sykehjem. Sykehjemmet har 35 plasser fordelt på en korttidsavdeling og to langtidsavdelinger.
Vi søker 3 engasjerte, positive og lojale ansatte som skal bidra til å få Gjerdrum sykehjem til å glitre. Gjerdrum sykehjem har heltidskultur, og med arbeid hver fjerde helg.
Du har nå en unik mulighet til å være med å gjøre en forskjell, og bidra til gode dager for eldre mennesker som har behov for tjenestene vi gir ved sykehjemmet. Vi har stort fokus på fagutvikling med flere seminarer i året, og mange spennende prosjekter f.eks. Klin Obs kommune, Livsgledehjem, ABC demens, samt personlig utvikling for alle ansatte.
Vi har ledig sykepleierstillinger:
1x 100% fast stilling med arbeidstid dag/kveld og langvakter hver 4. helg
1x 49,3% fast stilling på nattnatt med arbeidshelg hver 4. helg
1x 21,3% fast helgestilling, arbeidstid hver 4. helg på natt
Vi ønsker medarbeidere som er framtidsretta, rause, entusiastiske og modige. Synes du eldreomsorg er spennende og ønsker en jobb med utfordringer og mye glede, så ønsker vi å høre fra deg!
Arbeidsoppgaver:
- Utføre direkte pleie og omsorg til sykehjemmets beboere
- Sørge for at helsefaglige oppgaver gis i tråd med med lovens krav til faglig forsvarlighet
- Legemiddelhåndtering og administrering
- Ivareta pårørende
- Vurdere behov og planlegge pleie og omsorgstilbudet i samarbeid med beboer, pårørende, tilsynslege, kollega og ledelse
- Være en aktiv bidragsyter til Livsgledearbeidet
- Dokumentere og rapportere i henhold til avdelingens retningslinjer og prosedyrer
- Veilede kollegaer og bidra til faglig utvikling i avdelingen
- Bidra til god informasjonsflyt i avdelingen
- Observere, dokumentere og iverksette nødvendige tiltak i tråd med avdelingens føringer
- Håndtere trygghetsalarmer
Kvalifikasjoner:
- Offentlig godkjent sykepleier
- Erfaring fra lignende arbeid er ønskelig
- God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Personlige egenskaper:
- Er omsorgsfull og har mennesket i fokus
- Er faglig sterk og er trygg i rollen som sykepleier
- Evner å arbeide systematisk og selvstendig
- Har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Takler en uforutsett arbeidshverdag
- Er positiv og løsningsorientert
- Bidrar til et godt arbeidsmiljø
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- Varierte og spennende arbeidsoppgaver
- Muligheter for faglig og personlig utvikling
- Godt samhold og arbeidsmiljø
- Lønn etter gjeldene tariff
- Pensjonsordninger i KLP
Alle kvalifiserte kandidater oppfordres til å søke stilling uavhengig av kjønn, alder, funksjonsevne eller etnisk bakgrunn. Kopier av attester og vitnemål må lastes opp digitalt med søknaden. Gjerdrum kommune praktiserer meroffentlighet ved tilsetninger. Dersom det etter kommunens vurdering ikke foreligger særskilt grunn for å bli unntatt offentlighet, vil søknaden bli offentliggjort. Søkeren blir orientert og får mulighet til eventuelt å trekke søknaden sin før offentliggjøring jf. offentleglova §25.
Gyldig politiattest må fremlegges før tiltredelse.
Bedrift
Gjerdrum kommuneSøknadsfrist
24.03.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2022, GJERDRUM
GJERDRUM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5063284Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune