Detaljer

  • Bedrift
    Sør-Odal kommune
  • Søknadsfrist
    01.10.2020
  • Sted:
    SKARNES
  • Stillingstype:
    Deltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    INNLANDET
  • Arbeidssted:
    SKARNES
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3162135
  • Se her for andre jobber fra Sør-Odal kommune

Sykepleier

Sør- Odal kommune, enhet hjemmetjenesten har ledig 70 % stilling som sykepleier i en PA ordning for en ung bruker.
Som tilsatt vil du kunne være med på å utforme stillingen, sammen med tjenestemottaker og leder for BPA.
Stillingen innbefatter lønnsrettigheter som ordinær sykepleierstilling, med både variable tillegg og feriepenger.
Dette er en annerledes sykepleiestilling med noe mindre hektiske dager enn ordinær hjemmesykepleie, og institusjonsarbeid, men allikevel med mulighet for faglig utvikling.
Vi søker deg som er blid, ansvarsfull og som har lyst til å bidra med fagkompetanse til teamet du skal jobbe sammen med. 

Arbeidsoppgaver
  • yte forsvarlig helsehjelp
  • samhandle med interne og eksterne samarbeidspartnere ved behov
  • iverksette og avslutte nødvendige tiltak fortløpende etter behov
  • dokumentere helsehjelpen og gjøre nødvendige kartlegginger
  • veilede kolleger ved behov
  • bidra til faglig utvikling i avdelingen og enheten
  • spesielt ansvar for medisinhåndteringen i ordningen
  • koordinator for tjenestemottaker og videreutvikle arbeidet med individuell plan
  • sykepleieprosedyrer
  • bistå tjenestemottaker med praktiske gjøremål i hverdagen
  • noe administrativ arbeid som vaktinnleie og arbeid med interne faglige prosedyrer 
Kvalifikasjoner
  • Bachelor i sykepleie
  • ønskelig med arbeidserfaring fra å gi helsehjelp i private hjem
  • gode samarbeidsevner og relasjonelle ferdigheter
  • ønskelig med god kjennskap til både spesialisthelsetjenesten og kommunal helsetjeneste
  • kunne benytte elektroniske journalsystemer og annen teknologisk behandlingsutstyr
  • førerkort kl.B 
  • godkjent politiattest må leveres før oppstart
Personlige egenskaper
  • evne til å smarbeide selvstendig og i team
  • pålitelig
  • ryddig og strukturert, men også kreativ
  • ansvarsfull
  • godt humør
  • løsningsorientert 
  • gode norskkunnskaper
Vi tilbyr
  • gode pensjonsvilkår i KLP
  • lønn etter tariff, variable tillegg og feriepenger
  • godt arbeidsmiljø med fokus på faglig utvikling
  • Mulighet for leie firmahytte
  • Samarbeid med spesialisthelsetjenesten for opplæring