• Bedrift
    Aksess bemanning AS
  • Søknadsfrist
    10.10.2021
  • Sted:
    ARENDAL
  • Stillingsfunksjon:
    Administrasjon
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Rekruttering og bemanning
  • Utdanningskrav:
    Bachelor
  • Arbeidserfaring:
    2-5 år
  • Ønsket Språk:
    Engelsk, Norsk
  • Fylke:
    AGDER
  • Arbeidssted:
    ARENDAL
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4090828
  • Se her for andre jobber fra Aksess bemanning AS

Spørsmål rettes til

Gry Knutsen
tlf: 91698003

Strategisk innkjøpssjef

Aksess bemanning AS

Rekruttering og bemanning

Smaken av Grimstad AS produserer god mat som holder lenge, basert på kortreiste råvarer av høy kvalitet. Dyrkningen av grønnsakene foregår hovedsakelig ved lokale gårder og videreforedlingen skjer ved vår fabrikk i Grimstad.
Vi produserer og selger til både Storhusholdning, Industri- og Dagligvaremarkedet.

Vil du være med og videreutvikle innkjøpsavdelingen vår?

Vi ønsker å videreutvikle innkjøpsavdelingen til å bli en enda mer sentral verdiskaper i konsernet. En felles konserninnkjøpsavdeling er derfor etablert for å realisere synergier, skape et større kompetansemiljø og dele beste praksis på tvers av fabrikkene Smaken av Grimstad og Grønt Partner i Larvik. Vi søker strategisk innkjøpssjef som har en sterk driv etter å skape kommersielle forbedringer og utviklinger. Vi ser etter en erfaren forhandler som vil få utstrakt ansvar for rammeavtaler og leverandørkontakt. Stillingen rapporterer til administrerende direktør.

Aksess bemanning bistår i rekrutteringsprosessen.

Arbeidsoppgaver

  • Ansvar for kontraktsinngåelse og oppfølging for en portefølje av leverandører
  • Forhandle leverandøravtaler og sikre gode rammeavtaler
  • Sourcing av nye produkter og sikre at produkter samsvarer med definerte krav
  • Strategisk leverandørutvikling gjennom analyse og gjennomføring av prosjekter
  • Utarbeide arbeidsverktøy for effektivt innkjøp
  • Utarbeide risikovurderinger, prognoser, ordre og sikre volumstyring
  • Varelager og likviditetsplanlegging
  • Kvartalsstatistikk og gjennomgang med innkjøper
  • Bygge nasjonalt- og internasjonalt nettverk
  • Personalansvar

Ønskede kvalifikasjoner

  • Økonomisk eller teknisk utdanning på bachelor eller master nivå
  • Solid erfaring med nasjonalt og internasjonalt innkjøp
  • Erfaring med forhandling av leverandører og rammeavtaler
  • Gode norsk- og engelskkunnskaper, muntlig og skriftlig
  • Gode datakunnskaper, herunder Excel og ERP system
  • Erfaring med personalansvar

Personlige egenskaper

  • God kommersiell teft og økonomisk forståelse
  • Analytisk og strukturert
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Initiativrik, fremoverlent og målrettet

Vi tilbyr

  • Spennende og selvstendig stilling i konsern i vekst
  • En interessant, utfordrende og variert hverdag
  • Et trivelig arbeidsmiljø
  • Gode utviklingsmuligheter
  • Konkurransedyktige betingelser og gode pensjons- og forsikringsordninger

Ta kontakt med Aksess bemanning v. Gry Knutsen på tlf: 916 98 003 eller Linn Sandnes på tlf: 941 36 340 for ytterligere informasjon.

 
  • Bedrift
    Aksess bemanning AS
  • Søknadsfrist
    10.10.2021
  • Sted:
    ARENDAL
  • Stillingsfunksjon:
    Administrasjon
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Rekruttering og bemanning
  • Utdanningskrav:
    Bachelor
  • Arbeidserfaring:
    2-5 år
  • Ønsket Språk:
    Engelsk, Norsk
  • Fylke:
    AGDER
  • Arbeidssted:
    ARENDAL
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4090828
  • Se her for andre jobber fra Aksess bemanning AS

Spørsmål rettes til

Gry Knutsen
tlf: 91698003