Ledig stilling

Larvik kommune

Spennende saksbehandler stilling

Offentlig forvaltning

Spennende saksbehandler stilling med tverrfaglig samarbeid!

Tjenestekontoret har ledig 100% fast stilling som saksbehandler. Vi tilbyr en stilling i et spennende, engasjert og trivelig arbeidsmiljø med høyt arbeidstempo. 
Stillingen har sitt hovedområde innen saksbehandling av helse- og omsorgstjenester. Er du en vernepleier som liker å jobbe med helserett, kartlegginger, utviklingsarbeid og samhandling er dette jobben for deg!
Vi søker deg som liker å jobbe selvstendig, men også tverrfaglig internt og eksternt. I vår avdeling har vi fokus på å utvikle avdelingen og bidra til helhetlige tjenester med mål om å fremme mestring hos den enkelte.

Tiltredelse etter avtale.

Kvalifikasjoner:

  • Du er autorisert vernepleier
  • Du har faglig og etisk kompetanse til å vurdere behov og foreta faglige forsvarlige beslutninger tilknyttet blant annet pasientforløp
  • Saksbehandlererfaring med god kjennskap til helse og omsorgs lovgivning er en fordel
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne er en forutsetning
  • Du er fleksibel, strukturert og viser initiativ
  • Du har førerkort klasse B

Personlige egenskaper:

Vi tror du vil trives hos oss om du:

  • Har evne til å arbeide selvstendig, målrettet, strukturert og systematisk
  • Har gode samhandlingsevner og liker tverrfaglig arbeid
  • Trives med høyt arbeidstempo og ta beslutninger

    Vi legger vekt på personlig egnethet.

Vi tilbyr:

En spennende arbeidsplass med komplekse, varierte og utfordrende arbeidsoppgaver i en avdeling som arbeider målrettet og har fokus på videreutvikling og kvalitet.
Som saksbehandler vil du få bred innsikt i kommunens tilbud innen helse- og omsorgstjenester og i tilhørende lovverk.

  • Mulighet for faglig og personlig utvikling
  • Et spennende arbeidsmiljø med fokus på tverrfaglig samarbeid og kontinuerlig forbedring
  • Lønn etter avtale/etter gjeldende tariffavtale
  • God pensjons- og forsikringsordning i KLP
  • Gode velferdsordninger, blant annet hytte- og kunstforening, bedriftsidrettslag og rabatt på treningssentre
  • Hyggelige og engasjerte kollegaer
  • Fleksibel arbeidstid

Viktig å vite før du starter hos oss
Som arbeidstaker i kommunen blir du ansatt på de vilkår, rettigheter og plikter som følger avtaler, reglementer og lover.

Mangfold er en styrke
Larvik kommune ser mangfold som en styrke. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke på ledige stillinger hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.

Kan bli ført opp på offentlig søkerliste
Vi gjør oppmerksom på at du som søker kan bli ført opp på offentlig søkerliste, selv om du har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.

Vise frem politiattest
Før du tiltrer må du legge frem politiattest uten merknader som har betydning for arbeidsforholdet.

Hvordan søke
Du må sende søknaden din elektronisk innen fristen via Webcruiter, og legge ved attester og vitnemål.

Hvorfor skal du velge Larvik kommune?
Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag gjennom verdiene våre nysgjerrig, ærlig, raus og engasjert (NÆRE). Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noen. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige.

En jobb med mening, med mulighet til å utgjøre en forskjell – det får du hos oss!