Ledig stilling

Mentor Partner AS

Servicetekniker elektronikk med arbeidsområde Oslo & Omegn

Konsulenter - Organisasjon

Unitronic AS er Norges største og eldste uavhengige leverandør av medisinteknisk service.
Som servicetekniker vil du være vår viktigste representant ute hos våre kunder på kommunale institusjoner og sykehus. En stor del av arbeidet består i å kontrollere medisinsk utstyr og hjelpemidler i kommunehelsetjenesten. Dette innebærer også mye kundekontakt, så dine sosiale ferdigheter og en evne til å "se kunden" er av stor betydning for oss.

Grunnet stor vekst innen dette området ønsker vi en tekniker som kan reise direkte hjemmefra ut til kunder i Oslo / Oslo Nord de fleste arbeidsdagene.  Enkelte dager jobber du også på vårt hovedkontor i Asker. Stillingen innebærer stor grad av frihet under ansvar. Noen ganger løser du oppdrag alene, andre ganger i fellesskap med kolleger.

Det er et krav at du har elektronikkbakgrunn med minimum 3 årig yrkesskole eller tilsvarende, god teknisk forståelse og liker å jobbe med utstyr som gir brukerne en forskjell i hverdagen. Har du erfaring fra hjelpemiddelbransjen eller elektromedisin er dette en fordel, men har du ikke det gir vi full opplæring. Vi ser etter deg som liker å jobbe selvstendig og som følger våre kvalitetsnormer. Du er flink til å lytte til kunden og bryr deg om hva vi gjør og hvem vi gjør det for.  Du vil komme til et veletablert og seriøst selskap, med velfungerende systemer og et godt faglig miljø du kan lære av og utvikle deg i. Vi har stor tro på fremtiden.

Vil du bidra til at vi lykkes?  Da vil vi gjerne høre fra deg. Send din søknad snarest hvis du er interessert i stillingen. 

Du er velkommen til å ringe Trond Sørensen på tlf 900 92 201 hvis du vil vite litt mer. For mer informasjon om selskapet se www.unitronic.no

Arbeidsoppgaver:

  • Avtale tid med kundene for kontroll av elektromedisinsk utstyr på institusjoner og sykehus.
  • Gjennomføre kontroller, service, reparasjoner og vedlikehold på et stort og variert omfang av medisinskteknisk utstyr fra mange forskjellige leverandører.
  • Risikovurderinger - avdekke om utstyret er sikkert og kan brukes uten fare for liv og helse.
  • Dokumentere alt arbeidet som er utført og melde inn avvik i vårt system Medusa.
  • Oppsummere og gi anbefalinger til kunder i forhold til hva de bør gjøre med utstyret sitt og avtale videre aktivitet ved behov.
  • Noe administrativt arbeid i forbindelse med oppgavene nevnt over.

Kvalifikasjoner:

  • Minimum 3 år yrkesskole innen elektronikk med god faglig forståelse.
  • Ønskelig med erfaring fra teknisk service på hjelpemidler eller elektromedisinsk utstyr er ønskelig, men ikke et krav.
  • Generell god erfaring med bruk av datasystemer for dokumentasjon - vi bruker et system som heter Medusa.
  • God skriftlig og muntlig norsk.
  • Førerkort for bil.

Personlige egenskaper:

  • Det er viktig at du er "flink med folk", har gode kommunikasjonsevner og er opptatt av å yte god service.
  • Strukturert, med fokus på effektivitet, kvalitet, grundighet og gjennomføring.
  • Engasjert og tar ansvar for å levere det som er forventet og avtalt.

Vi tilbyr:

  • Bedriften er solid, veldrevet og i vekst. Du får garantert en solid dose med utfordringer og muligheter til å utvikle deg.
  • Du kan være med å skape en god arbeidsplass for deg selv og andre.
  • Du vil få faglig opplæring og oppdateringer  på utstyret vi betjener.
  • Du ser direkte resultat av egen innsats og kommer i kontakt med både kunder og leverandører.
  • Stor variasjon og påvirkning på hvordan du organiserer arbeidsdagen din.
  • God støtte fra kolleger.
  • Jevnlige samlinger internt for å bygge fellesskap, justere kursen og utvikle kompetansen videre.
  • Gode pensjonsordninger (7 %) og felles bonus.
  • Servicebil følger stillingen.

Oppstart etter avtale, gjerne raskt.