Detaljer

  • Bedrift
    Bauhaus Norge
  • Søknadsfrist
    29.11.2020
  • Sted:
    LIERSKOGEN
  • Stillingstype:
    Varierende arbeidstid
  • Bransje:
    Varehandel Detaljist
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    VIKEN
  • Arbeidssted:
    LIERSKOGEN
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3252361
  • Se her for andre jobber fra Bauhaus Norge

Servicemedarbeidere til BAUHAUS Kundesenter

BAUHAUS er en av Europas største varehuskjeder for verksted, hus og hage. Vi er nå i en spennende utviklingsfase i Norge og har i år starter opp et helt nytt kundesenter. BAUHAUS forretningsidé er å tilby størst sortiment til laveste pris og med best service og følger konseptet "alt under ett tak". En rettesnor for alle oss som arbeider i BAUHAUS er at kunden alltid skal stå i sentrum.

Kundesenteret vårt er en arbeidsplass hvor du vil ha mange mennesker rundt deg. En trivelig og dynamisk arbeidsplass som vil være under kontinuerlig utvikling. Kundesenteret sin hovedoppgave vil være å gjøre våre kunder fornøyde via telefon, chat og e-post. Vår målsetting er å ha bransjens beste kundeservice.

BAUHAUS Kundesenter er vårt ansikt utad og er det første våre kunder kommer i kontakt med på telefon, e-post og chat. Du er engasjert som person og interessert i å være med i den videre utviklingen av BAUHAUS Kundesenter. Du vil inngå i et team på fem til ti personer som vil gjøre sitt ytterste for å møte kundens behov, hver eneste dag.

Dine viktigste oppgaver vil være:

  • Å gi god kundeservice til våre kunder via telefon, chat og e-post.
  • Hjelpe våre kunder raskt, effektivt og vennlig
  • Reklamasjonshåndtering og ettermarked
  • Å vise interesse for kundens prosjekt
  • Besvare alle mulige spørsmål om rutiner og retningslinjer
  • Være behjelpelig med produkt-, ordre- og reklamasjonshåndtering

 

 Det er krav til gode norskkunskaper - skriftlig og muntlig. I tillegg ønsker vi at den som søker:

  • Er åpen for samarbeid der gruppens mål kommer foran personlig prestasjon
  • Er lydhør og interessert i kunden
  • Er en problemløser og kan se saken fra flere sider
  • Er nøye og ønsker å levere kvalitet
  • Er strukturert i arbeidet og kan jobbe med flere saker samtidig
  • Er empatisk ovenfor kundens eventuelle problem
  • Er profesjonell, selv når det er hektisk og mye å gjøre
  • Er over 18 år og har gjerne erfaring innen et nærliggende område som kundeservice, butikk, håndtverksyrke eller tilsvarende.

Øvrig
BAUHAUS tilbyr rett person utviklings- og karrieremuligheter både i Norge og andre land. Som en del av BAUHAUS organisasjonen får du mulighet til å utvikle deg i den retnings om passer deg best, gjennom bl.a. talentprogram. Stillingen er  inngår i arbeidstidsordning med arbeidstid på hverdager og i helger, basert på varehusenes åpningstider. Vi ser frem til å motta din søknad og håper å kunne ønske deg velkommen til en spennende fremtid i BAUHAUS. Tiltredelse snarest etter avtale

Ønsker du å vite mer om stillingen, ta kontakt med Prosjektleder Anna Pontusson, Tlf: +46 (0) 73 920 65 45.