Ledig stilling

Azets Insight AS

Senior rekrutteringsrådgiver

Regnskapsbyrå

Azets People leverer utleie- og rekrutteringsløsninger av fagspesialster og ledere. Vi omsetter årlig for 100 MNOK og er etablert på åtte avdelingskontorer og i fire regioner i Norge. 

Azets er et internasjonalt konsern som tilbyr tjenester og programvare innen forretningsdrift som regnskap, lønn, HR, rådgivning, interim og rekruttering. Vi leverer en personlig tjeneste - både digitalt og lokalt. Våre 6.500 dedikerte medarbeidere betjener flere enn 120.000 kunder innenfor et bredt spekter av bransjer i Norden og Storbritannia. I Norge har vi mer enn 50 kontorer og over 1.000 ansatte.

Azets People er i en vekstfase og har en klar ambisjon om å tiltrekke, beholde og utvikle de beste i bransjen. Vi stiller krav til våre ansatte om høy grad av prosesskvalitet, aktivitet, fleksibilitet og gode samarbeidsevner. Stillingen vil rapportere til regionleder i avdeling Fold som består av to kontorer. Til vårt kontor i Fredrikstad søker vi en ny medarbeider.

Hvorfor velge jobb hos oss?

  • Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling
  • Et utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
  • Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor 
  • Du får jobbe tett på det lokale næringsliv og samtidig delta i prosesser andre steder i landet
  • Du jobber med rekrutteringsprosessene fra A-Å og får eierskap til kunder og kandidater

Hvem er du?

Du har fortrinnsvis lang erfaring fra rekrutteringsbransjen, men dersom du har jobbet med rådgivning eller løsningssalg B2B, har et solid nettverk og interesse for rekrutteringsbransjen ønsker vi også å bli bedre kjent med deg. 

Den akademiske plattformen din er fortrinnsvis en bachelor eller master. Du bør ha eget nettverk og trives med å utvikle din egen portefølje av kunder. 

Vi ønsker også at du: 

  • Har god innsikt og interesse for det som skjer i ditt lokale nærings- og samfunnsliv 
  • Har gode kommunikative evner både skriftlig, muntlig og digitalt 
  • Er nysgjerrig, innovativ og har en endringsvillig holdning 
  • Viser engasjement og har en strukturert arbeidsmetodikk 

Hos oss får du jobbe med:

Arbeidsoppgavene vil være varierte, med hovedvekt på salg og rådgivning av rekruttering og bemanningsløsninger av ledere og fagspesialister. 

Du vil jobbe helhetlig med hele rekrutteringsprosessen. Du gjør alt fra å booke møter med nye og eksisterende kunder, utarbeide jobbanalyser og annonser, søke opp nye kandidater,  til å intervjue og kvalitetssikre relevante kandidater.

I tillegg ansetter vi konsulenter til utleie innenfor våre spesialiserte fagområder som økonomi, administrasjon og HR. Du vil få arbeidsgiveransvar for disse konsulentene, og oppfølging av konsulenter og kunder er en del av din arbeidshverdag. 

Oppfølging og vedlikehold av kandidat- og kundenettverk er en viktig del av jobben, og de som lykkes best hos oss er dyktige på nettopp dette.

Vår ambisjon er å bli best  - ikke størst

Vi vokser innenfor våre geografiske og faglige domener, og styrker derfor kontoret i Fredrikstad. Avdelingen består av 5 ansatte. Vår målsetting er ikke nødvendigvis å bli størst, men å bli best. Vi skal være den personlige, profesjonelle og foretrukne rådgiveren for både våre kunder og ansatte. 

Vi preges av samarbeid, oppriktighet, respektfullhet og masse endringsvilje - vil du bli bedre kjent med oss?

Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende. 

Har du noen spørsmål til oss eller om stillingen er du velkommen til å kontakte regionleder Camilla Bakker på tlf. 92636002.