• Bedrift
    24SevenOffice AS
  • Søknadsfrist
    Snarest
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Data - programvare og -utvikling
  • Utdanningskrav
    Master
  • Arbeidserfaring
    2-5 år
  • Ønsket Språk
    Norsk
  • Adresse
    0256, OSLO
    OSLO
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • Kompetanseområder
    • Analyse
    • Customer Success
    • Power BI
    • Regnskap
    • Selger
    • Økonomi
  • karriere-kode
    5675048
  • Se her for andre jobber fra 24SevenOffice AS
  • Oppdatert 05.08.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

24SevenOffice AS

Senior Customer Success Manager

Data - programvare og -utvikling

Velkommen til 24SevenOffice; Vi søker en erfaren Customer Success Manager, som drives av å kunne forme fremtidens kundeopplevelser!

 

Som Senior Customer Success Manager vil du ha en sentral rolle i å skape kundesuksess gjennom våre løsninger. Du vil få muligheten til å jobbe med varierte og spennende prosjekter med et bredt ansvarsområde som inkluderer blant annet: 

  • Aktivt håndtere og utvikle relasjoner med direktekunder der du har ansvar for egen kundeportefølje. 
  • Proaktivt kommunisere med kunden for å forstå deres behov, samt løse utfordringene raskt og effektivt.
  • Identifisere muligheter for oppsalg og bidra til forretningsvekst.
  • Veilede og gi opplæring til kundene for å maksimere deres bruk og forståelse av 24SevenOffice. 
  • Tilegne deg dybdekunnskap om 24SevenOffice sitt produkt, forretningsmodell og verdier.

Du blir en del av et ungt team i et fremoverlent teknologiselskap hvor nytenkning hylles, og der samhandling og erfaringsutveksling står høyt på agendaen. Du vil være en aktiv bidragsyter i selskapet, hvor din innsikt bidrar til økt kundetilfredshet samt nye forretningsmuligheter. Dette gir deg også en mulighet til å være med å påvirke 24SevenOffice sin retning som selskap, og du vil kunne utforske og implementere innovative løsninger som sikrer kundesuksess.


Vi søker deg som:

  • Har mastergrad innen økonomi og kan vise til gode akademiske resultater. Relevant erfaring kan kompensere for mangel på relevant høyere utdannelse. 
  • 2-5 års arbeidserfaring, gjerne fra tilsvarende rolle i regnskaps- eller ERP-bransjen. Dette er ikke et krav, men en fordel dersom du eksempelvis har erfaring som regnskapsfører. 
  • Har erfaring med kundeoppfølging og har et tydelig engasjement for skybaserte forretningssystemer. 
  • Er analytisk og har god tallforståelse. Det er positivt om du har kompetanse i bruk av Power BI og Hubspot, og/eller kjenner til 24SevenOffice sine produkter. 
  • Kan flytende norsk, samt er komfortabel med å bruke engelsk i jobbsammenheng. 

Vi vet at personlige egenskaper er svært viktig for å lykkes og trives i din nye rolle hos oss. Som person er du løsningsorientert i møte med utfordringer, der din proaktivitet ser muligheter og drives av å skape verdi. Dine kommunikasjonsevner er også avgjørende, hvor du er dyktig til å skape relasjoner som sikrer de beste kundeopplevelsene. Du er også en sosial lagspiller som tør å utfordre det etablerte, samtidig som du er selvgående og handlekraftig. Din nysgjerrighet og motivasjon driver deg til å ta del i vår ambisjon om å ta kundesuksess til et nytt nivå. 

Vi gleder oss til å høre fra deg! 
Du søker ved å laste opp CV, vitnemål med karakterkort og motivasjonstekst. Du hører fra oss fortløpende.



 

  • Bedrift
    24SevenOffice AS
  • Søknadsfrist
    Snarest
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Data - programvare og -utvikling
  • Utdanningskrav
    Master
  • Arbeidserfaring
    2-5 år
  • Ønsket Språk
    Norsk
  • Adresse
    0256, OSLO
    OSLO
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • Kompetanseområder
    • Analyse
    • Customer Success
    • Power BI
    • Regnskap
    • Selger
    • Økonomi
  • karriere-kode
    5675048
  • Se her for andre jobber fra 24SevenOffice AS
  • Oppdatert 05.08.2024