Detaljer

  • Bedrift
    Azets Insight AS
  • Søknadsfrist
    09.03.2021
  • Sted:
    OSLO
  • Stillingstype:
    Dag
  • Bransje:
    Økonomi, regnskap og revisjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    OSLO
  • Arbeidssted:
    OSLO
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3435482
  • Se her for andre jobber fra Azets Insight AS

Senior Advisor

Vil du være med og bygge et av Norges mest spennende rådgivningsmiljø og motiveres du av å levere kvalitet og skape resultater sammen med andre? Da er du den vi ser etter!

Som Senior Advisor i Azets får du muligheten til å påvirke utviklingen og prestasjonene til bedrifter og øke verdiskapningen i regionen. Du vil ha stor påvirkning på egen hverdag, ansvar for å bygge relasjoner og levere rådgivning av topp kvalitet. Sammen, som ett team, skal vi levere raskere merverdi til våre kunder.

Innhold i rollen

Kunden er i vekst, utvikling, eller opplever endringer i arbeidsstokken som gjør at det er et umiddelbart behov for din kompetanse, din erfaring og din evne til å skape raskere merverdi for kunden. Du kan tre inn i en interim periode på kort sikt, eller dekke inn et vikariat/permisjon over tid. Kunden kan ha behov for kompetanse for å utføre viktige oppgaver for å nå sine mål, uten å ønske å ansette permanent.

Situasjonene kan være mange, men som Senior Advisor i Azets Advisory med fokus på Management for Hire søker vi deg som på kort frist kan tre inn i virksomheter og skape verdi. Rollene kan være controller, regnskapssjef, eller CFO/økonomisjef, og du må kunne tilpasse deg nye omgivelser raskt, bygge tillit hos kunden, vite hvordan du kan skape en forskjell og hvordan du skal utføre oppgaver som er naturlige for rollen.

Syns du dette høres spennende ut? Da vil vi høre fra deg!

Hvem er du?

Kanskje sitter du i en rolle som controller, CFO, økonomisjef eller rådgiver i en økonomifunksjon allerede i dag, eller ønsker å gjøre det i fremtiden – det viktigste er at målet ditt er å tilføre verdi til kundene våre, og at du har den erfaringen og kompetansen som passer til de nevnte rollene.

Noen av suksesskriteriene for å lykkes og for å skape en arbeidshverdag du vil trives med, er at du er sulten og forberedt på store variasjoner i de utfordringene du skal bistå våre kunder med, og at du motiveres av dette.

Selv om ønskelisten er lang, kan det hende at dette er rollen for deg om du:

  • Har høyere økonomisk utdannelse med gode akademiske resultater
  • Har minimum fem års relevant erfaring som for eksempel controller, CFO, økonomisjef eller økonomi/strategikonsulent
  • Evner å selge din egen og andres kompetanse
  • Har et stort nettverk og er en relasjonsbygger som skaper tillit og resultater overfor kunder og kollegaer i Azets
  • Er utadvendt og innehar et kommersielt tankesett, og som evner å identifisere og lande salgsavtaler
  • Evner å sette deg raskt inn i problemstillinger og tilpasser deg til ulike oppgaver med en strukturert tilnærming
  • Er initiativrik, løsningsorientert og evner å tenke utenfor boksen slik at kunden får optimal løsning

Det er ikke et krav, men om du har god teknologisk forståelse og/eller erfaring med digitalisering/automatisering, er det noe vi verdsetter.

Hvorfor Azets?

Azets er den ledende leverandøren av teknologi og tjenester innenfor regnskap, lønn, HR, bemanning og rådgivning i Norden og i Norge. Vi gjør data om til innsikt, slik at kundene våre kan jobbe smartere og ta bedre beslutninger. Azets investerer kraftig i ny teknologi og er en bransjeledende aktør innenfor automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Med solide eiere i ryggen og dyktige medarbeidere skal Azets styrke sin markedsposisjon og fortsette veksten.

Azets Advisory er et satsningsområde i selskapet og vi skal drive rådgivning av høy kvalitet. Vårt mål er å hjelpe virksomhetene til å nå sine mål og ambisjoner på en effektiv og lønnsom måte. Vi er alltid klare til å bistå! Som en del av vårt team vil du påvirke hvordan Azets Advisory skal utvikle seg for å utfordre noen av de største aktørene i bransjen. Vi skal opp og fram, og du vil være sentral i denne strategien!

For å få til dette vil vi gi deg:

  • En unik mulighet til å påvirke, utvikle og bygge et Advisory-miljø med spisskompetanse for regionen vår
  • Et team i ryggen som lytter til dine innspill og bistår deg i dine prosjekter
  • Et bredt spekter av utfordringer i et solid selskap i vekst
  • Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
  • Faglig og personlig utvikling gjennom samarbeid i team, dedikert kompetanseheving og en karriere du kan satse på
  • Konkurransedyktige betingelser

Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Lillehammer, Hamar eller Gjøvik. Oppstart etter avtale.

Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Head of Advisory i Innlandet, Margrethe Augestad, på tlf. 918 11 273.

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonshemming, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.