Detaljer

  • Bedrift
    Azets Insight AS
  • Søknadsfrist
    11.10.2020
  • Sted:
    Stavanger
  • Stillingstype:
    Dag
  • Bransje:
    Økonomi, regnskap og revisjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    Rogaland
  • Arbeidssted:
    Stavanger
  • Land:
    NORGE
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3155643
  • Se her for andre jobber fra Azets Insight AS

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Senior Advisor

Ønsker du å gjøre en forskjell for bedrifter i vekst og utvikling? Er du inkluderende og proaktiv ovenfor kollegaer og kunder, og motiveres av å levere kvalitet og skape resultater? Er du modig og dedikert til det du holder på med? Da er du den vi ser etter!

Azets Advisory søker en Senior Advisor som har solid kompetanse innenfor økonomiledelse og strategi. Som Senior Advisor i Azets får du muligheten til å påvirke både utviklingen og prestasjonene til bedrifter i Stavangerregionen og Rogaland, og være med på å øke verdiskapningen i det lokale næringslivet. Sammen, som ett team, skal vi levere raskere merverdi til våre kunder. Du vil ha stor påvirkning på egen hverdag, ansvar for å bygge relasjoner og levere rådgivning av topp kvalitet.

Hvem er du?

Du har relevant erfaring fra olje- og gassbransjen. Kanskje sitter du i en rolle som CFO eller økonomisjef allerede i dag, eller ønsker å gjøre det i fremtiden – det viktigste er at målet ditt er å tilføre verdi til kundene våre. Disse rollene er i dag i stor utvikling og blir stadig viktigere i store og små foretak. Oppgavene vil variere fra bl.a. styre- og ledelsesrådgivning, prosjektledelse og prosessforbedring, til management for hire og lønnsomhetsforbedring.

Et av suksesskriteriene er at du er sulten og forberedt på stor variasjon i kundeutfordringene du skal bistå å løse, og motiveres av dette.

Syns du dette høres spennende ut? Da vil vi høre fra deg!

Selv om ønskelisten er lang kan det hende at dette er rollen for deg om du:

  • Har solid erfaring (10+ år) fra hele økonomifeltet og forståelse av dette
  • Har erfaring fra olje og gass-bransjen
  • Er, eller har et ønske om å bli, sertifisert innenfor prosessforbedring
  • Har god teknologisk forståelse og, erfaring med digitalisering/automatisering
  • Har høyere økonomisk utdannelse med gode akademiske resultater
  • I tillegg gjerne har erfaring fra bedriftssalg
  • Er en relasjonsbygger som skaper tillit og resultater overfor kunder og kollegaer i Azets
  • Er utadvendt og innehar et kommersielt tankesett, og evner å lande salgsavtaler
  • Evner å sette deg raskt inn i problemstillinger og tilpasser deg ulike oppgaver med en strukturert tilnærming
  • Er initiativrik, løsningsorientert og evner å tenke utenfor boksen slik at kunden får optimal løsning

Hvorfor Azets Advisory?

Azets er den ledende leverandøren av teknologi og tjenester innenfor regnskap, lønn, HR, bemanning og rådgivning i Norden. Vi gjør data om til innsikt, slik at kundene våre kan jobbe smartere og ta bedre beslutninger. Azets investerer kraftig i ny teknologi og er en bransjeledende aktør innenfor automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Med solide eiere i ryggen og dyktige medarbeidere skal Azets styrke sin markedsposisjon og fortsette veksten.

Azets Advisory er et satsningsområde i selskapet vårt og skal drive rådgivning av høy kvalitet. Vårt mål er å hjelpe virksomhetene til å nå sine mål og ambisjoner på en effektiv og lønnsom måte. Vi er alltid klare til å bistå! Som en del av vårt team vil du påvirke hvordan Azets Advisory skal utvikle seg for å utfordre de største aktørene i bransjen. Vi skal opp og fram, og du vil være sentral i denne strategien!

For å få til dette vil vi gi deg:

  • En unik mulighet til å påvirke, utvikle og bygge et Advisory-miljø med spisskompetanse for regionen vår
  • Et team i ryggen som lytter til dine innspill og bistår deg i dine prosjekter
  • Et bredt spekter av utfordringer i et solid nordisk selskap i vekst og endring
  • Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse
  • Faglig og personlig utvikling gjennom samarbeid i team, dedikert kompetanseheving og en karriere du kan satse på
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger, i tillegg til konkurransedyktige betingelser

Arbeidssted vil være i Azets sine flotte lokaler i Stavanger. Oppstart etter avtale.

Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Head of Advisory i Stavanger & Bergen, Truls Waage, på tlf. 906 04 944.

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonshemming, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.

 

 
Registrer deg på Karriere.no
  • Karriere Jobbmatch
  • Bedrifter ser relevante kandidater
  • Kom i kontakt og motta jobbtilbud
  • Du velger selv din synlighet
  • Over 90.000 registrerte kandidater