Salgssjef

HARSTAD / Fremtidig utlysning  

Vizuelli AS

1

Visuell begeistring gir “penger i kassen”
Aldri før har det vært så mange mediekanaler å velge mellom når vi skal påvirke mennesker. Det handler om å møte folk der de er. Likevel er det en ting som aldri forandrer seg: Folk er nysgjerrige, liker å bli forstått, liker å bli overrasket, er engasjerte og liker ærlighet. Dette er grunnprinsippene for å lage design og reklame som blir likt og husket. Det skal vårt kompetanseteam hjelpe deg med og vi skal også hjelpe deg med å velge riktige kanaler for at din målgruppe skal bli begeistret. Det skal skape visuell begeistring og gi “penger i kassen”. Og et annet prinsipp forandrer seg heller aldri: “Det som er verdt å gjøre, er verdt å gjøre skikkelig godt”. For til slutt handler det om å gjøre det så godt at kundene får en fantastisk totalopplevelse. 

30 år med nordnorsk glød og skaperkraft
Vi har stor tro på den enorme kraften som ligger i gode nordnorske ideer og kreativt mot. Med en stor porsjon erfaring og tverrfaglig kompetanse har vi i 30 år bidratt med å hjelpe våre kunder til å lykkes i markedet. Vårt ufravikelige mål har i alle disse årene vært å skape visuell begeistring gjennom reklame og design som styrker salg, sympati og lojalitet. Har du ei utfordring til oss kan du være trygg på at vi står parat til å prestere for deg. Vi gleder oss allerede. 

Våre overordnede prinsipper er:

  • Vi forstår før vi skaper
  • Vi drives av gode og lønnsomme ideer
  • Designuttrykket skal være tydelig og unikt
  • Det ferdige resultatet skal bevege, inspirere og differensiere
Kreativ samhandling
Det er ikke bare Nils Arne Eggen som har bevist at god samhandling gir gode resultater. Vi tror også sterkt på dette! Derfor liker vi å ha en tett dialog med kundene våre nettopp for å forstå før vi skaper. Først da kan de gode ideene blir lønnsomme. Vi skal gjøre en forskjell ved å være best til å lytte til kundene våre, som vet absolutt mest om egen merkevare, men vi kan utfordre tankene deres. For vi setter kundeopplevelsen i høysetet.

Dette er en fremtidig utlysning og kan ikke søkes på nå, men du kan sende et HINT om din interesse.

Kort om jobben:

  • Stillingstype: Heltid
  • Antall stillinger: 1
  • Bransje: Media, informasjon og PR
  • Utdanningskrav: Bachelor
  • Arbeidserfaring: 5-8 år
  • Ønsket Språk: Norsk
  • Fylke: TROMS
  • Arbeidssted: Harstad
  • Land: Norge
  • karriere-kode: 71470