Bedrift
Bedriftskonsulent CH ASSøknadsfrist
SnarestStillingsfunksjon
SalgHeltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
DistribusjonUtdanningskrav
ØnskeligArbeidserfaring
2-5 årØnsket Språk
Norsk muntlig, norsk skriftlig, EngelskAdresse
3170, Sem
Andre arbeidssteder
Sandefjord, Tønsberg, Horten, Sem, VestfoldAntall stillinger
1Kompetanseområder
- ad hoc
- administrasjon
- bedriftsutvikling
- Design
- digitale løsninger
- distribusjon
- e-commerce
- forhandlingsteknikk
- forretningsforståelse
- hjelpemidler
- innkjøp
- it
- kommersiell teft
- kontor
- kontoroppgaver
- Kundebehandling
- Kundeservice
- markeds- og salgsstrategi
- markedsføring
- markedsføring
- materialkunnskap
- netthandel
- Salg
- service
- systemkunnskap
- varemottak
- variert arbeid
karriere-kode
6181202Se her for andre jobber fra Bedriftskonsulent CH AS
Spørsmål rettes til
Carine Helgesen
Spesialist Rekruttering/ Lederutvikling
tlf: 48150818
Bedriftskonsulent CH AS
Er du klar for å gå neste steg med oss? Vi søker SALGS- og MARKEDSKOORDINATOR!
Salgs- og markedskoordinatorDistribusjon
Er du en gründertype som ønsker å være med på laget vårt? Vi har bygget et spennende og bærekraftig selskap de siste årene, og nå er vi klare for å ta det neste steget – og da trenger vi DEG! Du er en positiv person som trives med at det skjer mye, og som vet når det er på tide å handle. Du setter pris på å jobbe i et lite team hvor vi er avhengige av hverandre, og du er klar til å bidra. Har du de rette ferdighetene og egenskapene? Les videre for å finne ut om dette kan være deg!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Om Oss:
Tafre As er et helnorsk netthandel og distribusjonsselskap som ble grunnlagt i 2014. Vi har kontor og lager i Tønsberg – bare 500 meter fra E18 – hvor vi utvikler og distribuerer kvalitetsprodukter innen fertilitet, graviditet, intimhelse og barn/baby. Vi har i tillegg flere agenturer på spennende merkevarer fra hele verden, som vi gjør tilgjengelige for våre kunder i Norge og Norden. Eksempler på merkevarer er Make Sure, Flow, YES, Woombie og Nanobébé.
Vi forsyner dagligvare- og apotekkjeder, nettapotek, barneutstyrsbutikker, klinikker og sykehus over hele landet. Eksempler på kunder er NorgesGruppen, Coop, Farmasiet, Kondomeriet, BliVakker, Med24, Apotek1 og BabyCare.
Vår egen nettbutikk, Fertil.no, betjener kvinner som ønsker å bli gravide, er gravide eller nylig har født – samt deres partnere og småbarnsfamilier, og er kjent for personlig kundeservice.
Som et lite, målrettet selskap, setter Tafre stadig nye ambisiøse mål. Vi er stolte av hvert eneste produkt vi enten utvikler selv eller distribuerer for samarbeidspartnere; Produkter vi mener skaper trygghet og bedre hverdager for mennesker i alle livsfaser. Hos Tafre er vi opptatt av mer enn bare forretningsmessig vekst. Vi ønsker også å gjøre noe ekstra for samfunnet vårt og miljøet rundt oss. Dette er en viktig del av virksomheten, der vi ser det som vårt ansvar å bidra til en bærekraftig utvikling.
For mer info: tafre.no!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kvalifikasjoner vi ønsker at du har:
Vi jobber med distribusjon B2B og netthandel B2C. Du liker derfor å jobbe med salg og markedsføring, gjerne også med nettsider – men dette kan du lære.
Andre viktige ting er:
- At du har en passende utdanning/gjerne bachelor som gjør at du kan utføre denne jobben, er ønskelig.
- At du har et øye for detaljer, gode produkter, farger og design, er en fordel; ja – faktisk en nødvendighet.
- Du har gjerne erfaring fra lignende arbeid, hvor du også har håndtert flere ulike datasystemer/-programmer- og Excel.
- Du kommuniserer med en blid, overbevisende og tydelig stemme, noe som er viktig for det interne miljøet – men også for de unike kundene våre, som du ofte møter over telefon – eller et Teamsmøte.
- Du skriver også godt norsk og du må gjerne være glad i å forfatte tekst.
Ønskede egenskaper:
Du er strukturert, nøyaktig og tar ansvar!
Du er et ordensmenneske. Arbeidsdagen vil være variert og du motiveres av å ha mange oppgaver på blokka. Det er derfor viktig at du har evne til å strukturere og prioritere ditt arbeid.
Du er serviceinnstilt, engasjert og positiv
Å tenke løsninger og ha en utstrakt service ånd er naturlig for deg, både med hensyn til kunder, leverandører og internt overfor kollegaer. De produktene vi jobber med, innebærer at du må ha en moden framtoning, og tåle spørsmål om både det «ene og det andre»!
Du er motivert for en lærerik, hektisk variert og morsom hverdag
Du motiveres av arbeid med både salgs- og markedsaktiviteter, samt det å oppnå felles resultater. Du får stor mulighet til å utvikle deg personlig og faglig, og på sikt vil du i stor grad kunne forme din egen rolle.
I tillegg til alt dette - er det fint om du er:
- Et positivt og kreativt JA-menneske!
- En som trives med et høyt tempo, er proaktiv og tar tak i oppgaver på eget initiativ.
- Glad i å jobbe, fleksibel med hensyn til arbeidstid, ved behov.
- Voksen, fleksibel og ansvarsfull!
Du tilbys:
En 100% stilling i et lite, men svært spennende selskap i vekst, hvor du kan utvikle deg i en ansvarsfull rolle. Arbeidsstedet vil være på Sem – og vi tror vi jobber best når vi er alle mann på jobb samtidig, med de daglige små «gjennombruddene», som gjerne bare starter med en liten kommentar eller ide. Det vil være hektiske til tider hvor alle må stå på litt ekstra, men i gjengjeld vil du få tillit og fleksibilitet. Vi byr på konkurransedyktige betingelser og god pensjonsordning, fleksibilitet, samt det viktigste av alt: Et rent, ryddig, profesjonelt og humørfylt arbeidsmiljø!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vil du være med å ta det neste steget?
Vi ser fram til å høre fra deg!
Kontakt rekrutterer Carine Helgesen, på tlf. +47 48 15 08 18 eller carine@bedriftskonsulent.no for mer info. CV og søknad sendes direkte via "Søk her". Søknadsfrist: Snarest – men vi benytter den tiden vi trenger til å finne den rette! Alle henvendelser blir behandlet konfidensielt.
Bedriftskonsulent Carine Helgesen bidrar til vellykkede prosesser med sitt personlige engasjement, med sin solide erfaring fra ledelse og med betydningsfulle nettverk. Produktene er i hovedsak: Rekrutteringstjenester, leder og bedriftsutvikling, samt kurs og foredrag innen nevnte områder.
Bedrift
Bedriftskonsulent CH ASSøknadsfrist
SnarestStillingsfunksjon
SalgHeltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
DistribusjonUtdanningskrav
ØnskeligArbeidserfaring
2-5 årØnsket Språk
Norsk muntlig, norsk skriftlig, EngelskAdresse
3170, Sem
Andre arbeidssteder
Sandefjord, Tønsberg, Horten, Sem, VestfoldAntall stillinger
1Kompetanseområder
- ad hoc
- administrasjon
- bedriftsutvikling
- Design
- digitale løsninger
- distribusjon
- e-commerce
- forhandlingsteknikk
- forretningsforståelse
- hjelpemidler
- innkjøp
- it
- kommersiell teft
- kontor
- kontoroppgaver
- Kundebehandling
- Kundeservice
- markeds- og salgsstrategi
- markedsføring
- markedsføring
- materialkunnskap
- netthandel
- Salg
- service
- systemkunnskap
- varemottak
- variert arbeid
karriere-kode
6181202Se her for andre jobber fra Bedriftskonsulent CH AS
Spørsmål rettes til
Carine Helgesen
Spesialist Rekruttering/ Lederutvikling
tlf: 48150818