Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Azets Insight AS

Sales Operations Specialist

Økonomi, regnskap og revisjon

Azets er Nordens ledende leverandør av teknologi og tjenester innen regnskap, lønn, HR, bemanning og rådgivning. Vi har en solid vekst og har store planer om å fortsette denne spennende reisen! Akkurat nå søker vi en dyktig og engasjert person til rollen som Sales Operations Specialist, som har erfaring fra salg og som ønsker å sitte i en mer strategisk rolle. Du vil i denne rollen være en viktig del av bransjens største og mest profesjonelle salgsorganisasjon.

Sales Operations teamet i Azets jobber med tilrettelegging, fasilitering og effektivisering av salgsprosesser i CRM. Vi jobber som superbrukere i dette systemet og rapporterer kommersielle tall til ledelsen. Målet vårt er å understøtte strategiske beslutninger, slik at Azets når sine salgsmål. Vi jobber i krysningspunktet mellom salg, marked, produksjon og forretningsutvikling, noe som gjør at vi får ta del i mange spennende prosjekter. Sales Operations teamet består totalt av seks medarbeidere, hvorav to sitter i Oslo, og resten i Romania.

Arbeidsoppgaver:

  • Utvikle og forbedre salgsprosesser 
  • Fungere som en støttefunksjon for lokale salgsavdelinger på tvers av landene 
  • Analysere og rapportere kommersielle tall 
  • Organisere trening av salgspersonell 
  • Utvikle standardisert salgsmateriale 
  • Være superbruker i CRM

Vi ser etter deg som har: 

  • Høyere relevant utdannelse på minimum bachelornivå
  • Et par års erfaring med salg, helst B2B (evt. deltid) 
  • God kjennskap i Excel og gjerne erfaring med CRM verktøy
  • Gode analytiske egenskaper og økonomiforståelse
  • Er selvgående og strukturert 
  • Har gode kommunikasjonsevner, både på norsk og engelsk
  • Nyutdannede søkere med relevant erfaring oppfordres også til å søke 

Vi ønsker å tilby deg:

  • Konkurransedyktige betingelser 
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Varierte arbeidsoppgaver med ansvar
  • Spennende utfordringer i et solid nordisk selskap
  • Bransjens beste og mest automatiserte fremtidsrettede systemer
  • Sosialt og godt arbeidsmiljø med solid kompetanse
  • Veldrevet personalklubb med spennvidde av sosiale aktiviteter, i tillegg til en flott kantine 

Arbeidssted vil være på Azets sin nyoppussede avdeling på Skøyen. Oppstart etter nærmere avtale. Søknader vurderes fortløpende! 

Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Strategy & Sales Operations Manager, Yan C. Zhou på tlf: +47 472 58 279, eller med Chief Sales Officer, Olav A. Lindberg, på tlf: +47 908 21 801. 

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonshemming, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.