• Bedrift
    Garuda Oslo AS
  • Søknadsfrist
    06.03.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Bemanning og rekruttering
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1363, HØVIK
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5016068
  • Se her for andre jobber fra Garuda Oslo AS
  • Oppdatert 16.02.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Garuda Oslo AS

Sales & Business Development Manager, Facility Management & Kantine

Bemanning og rekruttering

Sales & Business Development Manager, FM & Kantine er en del av KAM, salgs- og markedsteamet og rapporterer til salgsdirektør.
Insider Facility Solutions har ambisiøse vekstmål og stillingen skal sikre oppfyllelse av avtalte salgsmål, og jobbe med løsningssalg knyttet til FM & kantine-kontrakter, primært i Oslo og Viken.

Stillingen skal sikre at Insider Facility Solutions har god oversikt over målgruppen og at dette er oppdatert i CRM systemet (Salesforce). Videre at det bygges relasjoner til kunder i de aktuelle målgruppene. Stillingen krever evne til å jobbe bredt med mange ulike arbeidsoppgaver, og passer for en person som liker høyt tempo.

Søknader vil bli behandlet fortløpende.

www.insider.no

 

Arbeidsoppgaver:

  • Bygge opp en egen pipeline med potensielle kunder innenfor de aktuelle målgruppene
  • Gjennomføre cold calls
  •  Følge opp pipeline og kontinuerlig oppdatere CRM (Salesforce)
  • Skape relasjoner til potensielle kunder og avdekke behov
  • Tett dialog med anbudsteamet ifm utarbeidelse av tilbud til egne kunder
  • Levere og rapportere iht avtalte salgsmål
  • Holde seg oppdatert om trender og delta på relevante konferanser og seminarer
  • Bidra i arbeidet med å sikre at selskapet har markedstilpassede konsepter og løsninger
  • Ansvarlig for relasjonsbygging, kundepresentasjoner, forhandlinger og kontraktsarbeid
  • Delta på kundebefaringer

Kvalifikasjoner:

  • Relevant høyere utdannelse på Masternivå innen eksempelvis salg, eiendomsforvaltning, Facility Management, hotell- eller restaurant
  • Meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
  • Dokumentert erfaring fra løsningssalg til større bedrifter
  • Erfaring fra eiendomsselskap, hotell, eller leverandør av FM og/eller kantinetjenester
  • Resultatorientert med god økonomisk forståelse
  • Erfaring fra forhandlinger og kontraktsarbeid
  • Dokumenterte resultater fra tidligere relevante stillinger
  • Bransjeerfaring vil være en fordel, men ikke et krav
  • Meget god kompetanse i bruk av MS Office pakken og CRM

Personlige egenskaper:

  • Selvgående
  • Evne til å bygge langsiktige relasjoner, både internt og eksternt
  • Resultat- og løsningsorientert
  • Analytisk og strukturert
  • God økonomisk forståelse
  • Høy gjennomføringsevne og handlekraftig

Vi tilbyr:

Vi tilbyr deg stilling i en spennende og ambisiøs virksomhet i stor utvikling og vekst. Du vil jobbe sammen med dyktige kollegaer i et godt arbeidsmiljø og samarbeide tett med teammedlemmer i salgs- og markedsavdelingen. I denne stillingen vil du få en variert, givende og tidvis hektisk arbeidsdag, og oppleve både faglig og personlig utvikling. Vi har moderne kontorlokaler på Høvik, i Bærum. Vi tar godt vare på våre ansatte og har fleksibel arbeidstid.

  • Konkurransedyktige betingelser og gode utviklingsmuligheter
  • Store påvirkningsmuligheter på egen hverdag
  • Sentral og selvstendig stilling i et stort selskap
  • Hyggelig, uformelt og profesjonelt arbeidsmiljø 
 

  • Bedrift
    Garuda Oslo AS
  • Søknadsfrist
    06.03.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Bemanning og rekruttering
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1363, HØVIK
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5016068
  • Se her for andre jobber fra Garuda Oslo AS
  • Oppdatert 16.02.2023