Detaljer

  • Bedrift
    Garuda Oslo AS
  • Søknadsfrist
    21.09.2020
  • Sted:
    ASKER
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Rekruttering og bemanning
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    VIKEN
  • Arbeidssted:
    ASKER
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3110449
  • Se her for andre jobber fra Garuda Oslo AS

Sales & Business Development Manager, Facility Management

I salgsavdelingen er det en ledig stilling som Sales & Business Development Manager, Facility Management (FM) som inngår i et team lokalisert ved hovedkontoret i Asker. Sales & Business Development Manager FM jobber proaktivt i markedet med nye kunder innen offentlig og privat sektor onshore. Selskapet har ambisiøse vekstambisjoner og det overordnede målet for stillingen er å sikre at bedriften, også for kommende år, har stabil omsetningsøkning og god inntjening.
 
Stillingen skal jobbe med salg av større og mer komplekse FM kontrakter som kan inkluderer måltidstjenester, renhold, resepsjon og ulike tjenester fra underleverandører. Viktige oppgaver knyttet til stillingen vil også være kartlegging, og aktiv bearbeiding av potensielle kunder. Kombinasjonen krever evne til å jobbe bredt med mange ulike arbeidsoppgaver, og passer for en som liker høyt tempo. Du vil bli en del av et faglig tungt salgsmiljø som sammen skaper og videreutvikler sterke kunderelasjoner over tid.

 

Arbeidsoppgaver
  • Identifisere og skape relasjoner til nye og potensielle kunder
  • Forstå kundens forretning, kartlegge behov og skreddersy gode måltidsløsninger og støttetjenester
  • Ansvarlig for å bygge og videreutvikle egen kundeportefølje og leveranse etter gitte salgsmål
  • Gjennomføre cold calls og utvikle relasjoner til nye, potensielle kunder inkludert blant annet eiendomsselskaper
  • Utarbeide kundeplaner
  • Løsningssalg B2B
  • Ansvarlig for kundedialog, presentasjonsmøter, forhandlinger og kontraktarbeid
  • Ha tett dialog med bid senter ifm anbudsprosesser
  • Bidra til utviklingen av konkurransedyktige løsninger og konsepter
  • Sikre kvalitet på tilbud utarbeidet av bid senter, inkludert konseptløsning, tekst og kalkyler/priser
  • Bidra i budsjettprosess i forhold til egen kundeportefølje og salgsmål
  • Bruke selskapets internasjonale salgsmetodikk aktivt, opplæring vil bli gitt
  • Kontinuerlig oppdatering av CRM (Microsoft Dynamics) og rapportering innen eget område
Kvalifikasjoner
  • Dokumentert erfaring fra løsningssalg til større bedrifter i B2B markedet 
  • Erfaring fra eiendomsselskap, hotell, eiendomsdrift og støttetjenester, eventuelt erfaring fra en leverandør av FM tjenester 
  • Resultatorientert, med god økonomisk forståelse
  • Erfaring med forhandlinger og kontraktarbeid
  • Bransjeerfaring vil være en fordel, men ikke et krav 
Personlige egenskaper
  • Proaktiv
  • Evne til å bygge langsiktige relasjoner, både internt og eksternt
  • Resultat- og løsningsorientert
  • Analytisk, systematisk og strukturert
  • God kommersiell forståelse, kremmerånd
  • Innovativ med evne til å se muligheter 
  • Selvstendig, med gode samarbeidsevner 
  • Høy gjennomføringsevne
Vi tilbyr
  • Konkurransedyktige betingelser, gode utviklingsmuligheter i et meget kompetent salgsmiljø, både nasjonalt og internasjonalt
  • Store påvirkningsmuligheter på egen hverdag 
  • Sentral og selvstendig stilling i stort, internasjonalt selskap
  • Grundig opplæring vil bli gitt
  • Hyggelig, uformelt og profesjonelt arbeidsmiljø  
  • Arbeidssted: Asker Panorama, Asker