• Bedrift
    Meråker kommune
  • Søknadsfrist
    08.01.2026
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7530, MERÅKER
    MERÅKER
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6490618
  • Se her for andre jobber fra Meråker kommune
Ledig stilling

Meråker kommune

Saksbehandler tjenestekontoret

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Tjenestekontoret er kommunens samlede kontaktpunkt for søknad, tildeling og oppfølging av helse- og omsorgstjenester. Kontoret gir veiledning til innbyggere, behandler søknader og koordinerer tjenester på tvers av fagområder, slik at brukerne får en helhetlig og effektiv oppfølging.

Vi utlyser en 100 % stilling ved Tjenestekontoret, med hovedoppgaver innen saksbehandling, oppfølging av personer med demens, oppfølging av personer med kreft, veiledning og koordinering av helse- og omsorgstjenester. Stillingen innebærer tett kontakt med innbyggere, samarbeidspartnere og kollegaer, og gir mulighet til å bidra til gode og helhetlige tjenester for kommunens innbyggere

Arbeidsoppgaver

  • Saksbehandling innen helse- og omsorgstjenester.
  • Kreftkoordinator.
  • Oppfølging av personer med demens, og deres pårørende.
  • Veiledning og oppfølging av brukere og pårørende.
  • Oppfølging av vedtak og koordinering av tjenester.
  • Hjemmebesøk/kartlegging av behov.
  • Samarbeid med interne og eksterne aktører.
  • Bidra til kvalitetssikring og videreutvikling av tjenesten.
  • Andre relevante oppgaver etter behov.

Kvalifikasjoner

  • Helsefaglig eller administrativ utdanning.
  • Erfaring fra saksbehandling og/eller forvaltning er en fordel.
  • God kjennskap til helselovgivningen og forvaltningsloven.

Personlige egenskaper

  • God skriftlig og muntlig framstillingsevne.
  • Gode digitale ferdigheter.
  • Evne til å arbeide selvstendig, strukturert og målrettet.
  • Løsningsorientert og serviceinnstilt.
  • Gode kommunikasjon- og samarbeidsevner.
  • Engasjert i å bidra til å gi gode tjenester til innbyggerne.

 Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr

  • Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver i et godt arbeidsmiljø
  • Mulighet for faglig utvikling
  • Fleksibel arbeidstid
  •  Godt faglig arbeidsmiljø
  • Lønn etter avtale og gjeldende tariff
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

 

Søkere som vil benytte seg av fortrinnsretten må anmerke dette i søknaden. Attester og vitnemål framlegges ved samtale/intervju.

I samsvar med offentlighetsloven § 25 gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkerne kan offentliggjøres selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkerne vil i tilfelle bli forhåndsvarslet om dette.

Den som tilsettes må legge fram godkjent politiattest.

 

 

 

  • Bedrift
    Meråker kommune
  • Søknadsfrist
    08.01.2026
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7530, MERÅKER
    MERÅKER
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6490618
  • Se her for andre jobber fra Meråker kommune