Bedrift
Nord-Odal kommuneSøknadsfrist
15.01.2019Stillingsfunksjon
lønnAnsettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
ØnskeligArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2120, SAGSTUA
NORD-ODAL
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
1124064Se her for andre jobber fra Nord-Odal kommune
- Oppdatert 20.12.2018
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Nord-Odal kommune
Saksbehandler lønn
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Nord-Odal kommune trenger motiverte medarbeidere med variert og bred kompetanse. Vi kan tilby et mangfold av yrker og arbeidsplasser, spennende utviklingsmuligheter og et godt faglig og sosialt arbeidsmiljø.
Vil du søke på en ledig stilling hos oss, må du registrere CV og sende søknaden elektronisk. Dette gjør du ved å opprette en egen brukeridentitet og et passord i det søkesystemet som kommunen bruker.
Odal økonomikontor er felles økonomikontor for Sør-Odal og Nord-Odal kommuner. Kontoret ligger på Sand med Nord-Odal som vertskommune. Økonomikontoret består av 18 personer fordelt på 16,6 årsverk. Kontoret er fordelt på 4 avdelinger; regnskap/fakturering/vederlag, lønn, skatt og budsjett/finans.
Det er ledig en 100 % fast stilling som saksbehandler lønn ved Odal økonomikontor. Stillingen er underlagt økonomileder og arbeidssted er Sand i Nord-Odal kommune. Tiltredelse 01.03.2019.
For riktig person kan det vurderes funksjon som teamleder.
Arbeidsoppgaver
Lønnsarbeid fra A til Å
Fraværsregistrering
Oppfølging av sykelønnsrefusjoner
Kvalitetssikring og kontroll av lønn
Være en støttefunksjon i lønnsspørsmål for ledere
Systemadministrator
Kurs/opplæring i systemer og lønnsfaget
Eventuelle andre arbeidsoppgaver innenfor avdelingens arbeidsområde
Begge kommunene har Visma Enterprise HRM som sitt lønningssystem.
Bakgrunn
Relevant høyere utdanning. Solid praksis og erfaring innen fagområdet kan vurderes som alternativ til utdanningskravet
Fordel med regnskapsforståelse
Relevant erfaring fra lønnsarbeid, gjerne fra offentlig sektor
Kunnskap om lov- og avtaleverk innen faget, fortrinnsvis fra offentlig forvaltning
Gode IKT-ferdigheter og systemforståelse, helst med erfaring fra Visma Enterprise HRM
Personlige egenskaper
Stor
arbeidskapasitet, gode kommunikasjons- og samarbeidsevner og serviceinnstilling.
Vi kan tilby
En
rekke spennende arbeidsoppgaver i et sterkt og aktivt fagmiljø
Dyktige
og hyggelige kollegaer
Lønn
etter avtale
Medlemskap
i pensjonsordning, gruppeliv- og ulykkesforsikring
Flexitid
Kontaktinformasjon
Kontaktpersoner er økonomileder
Kari Gunnarsrud, tlf. 91702486, e-post kari.gunnarsrud@nord-odal.kommune.no
eller teamleder lønn Mette Ekornhol, tlf. 629 78138, e-post mette.ekornhol@nord-odal.kommune.no.
Vi foretrekker elektroniske søknader, men søknader i brevs form vil også bli behandlet. Benytt referanse 18/3457.
Ved søknad i brevs form sendes denne, vedlagt CV, vitnemål, attester og oppgitte referanser, til Nord-Odal kommune, Herredsvegen 2, 2120 Sagstua.
Søknadsfrist
15.januar 2019
Nord-Odal kommune skal være en åpen organisasjon og utarbeider offentlige søkerlister etter offentleglova § 25. Opplysninger om den enkelte søker kan bli offentliggjort på søkerlista selv om en søker har bedt om unntak for offentlighet. Dersom anmodning om unntak for offentlighet ikke blir tatt til følge, vil søkeren få varsel om dette før søkerliste utarbeides.
Bedrift
Nord-Odal kommuneSøknadsfrist
15.01.2019Stillingsfunksjon
lønnAnsettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
ØnskeligArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2120, SAGSTUA
NORD-ODAL
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
1124064Se her for andre jobber fra Nord-Odal kommune
- Oppdatert 20.12.2018