• Bedrift
    Nord-Odal kommune
  • Søknadsfrist
    15.01.2019
  • Stillingsfunksjon
    lønn
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Ønskelig
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2120, SAGSTUA
    NORD-ODAL
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    1124064
  • Se her for andre jobber fra Nord-Odal kommune
  • Oppdatert 20.12.2018
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Nord-Odal kommune

Saksbehandler lønn

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Nord-Odal kommune trenger motiverte medarbeidere med variert og bred kompetanse. Vi kan tilby et mangfold av yrker og arbeidsplasser, spennende utviklingsmuligheter og et godt faglig og sosialt arbeidsmiljø.

Vil du søke på en ledig stilling hos oss, må du registrere CV og sende søknaden elektronisk. Dette gjør du ved å opprette en egen brukeridentitet og et passord i det søkesystemet som kommunen bruker.

Odal økonomikontor er felles økonomikontor for Sør-Odal og Nord-Odal kommuner. Kontoret ligger på Sand med Nord-Odal som vertskommune. Økonomikontoret består av 18 personer fordelt på 16,6 årsverk. Kontoret er fordelt på 4 avdelinger; regnskap/fakturering/vederlag, lønn, skatt og budsjett/finans.

Det er ledig en 100 % fast stilling som saksbehandler lønn ved Odal økonomikontor. Stillingen er underlagt økonomileder og arbeidssted er Sand i Nord-Odal kommune. Tiltredelse 01.03.2019.

For riktig person kan det vurderes funksjon som teamleder.

 Arbeidsoppgaver
Lønnsarbeid fra A til Å
Fraværsregistrering
Oppfølging av sykelønnsrefusjoner
Kvalitetssikring og kontroll av lønn
Være en støttefunksjon i lønnsspørsmål for ledere
Systemadministrator
Kurs/opplæring i systemer og lønnsfaget
Eventuelle andre arbeidsoppgaver innenfor avdelingens arbeidsområde

Begge kommunene har Visma Enterprise HRM som sitt lønningssystem.

Bakgrunn

Relevant høyere utdanning. Solid praksis og erfaring innen fagområdet kan vurderes som alternativ til utdanningskravet
Fordel med regnskapsforståelse
Relevant erfaring fra lønnsarbeid, gjerne fra offentlig sektor
Kunnskap om lov- og avtaleverk innen faget, fortrinnsvis fra offentlig forvaltning
Gode IKT-ferdigheter og systemforståelse, helst med erfaring fra Visma Enterprise HRM

Personlige egenskaper
Stor arbeidskapasitet, gode kommunikasjons- og samarbeidsevner og serviceinnstilling.

Vi kan tilby

En rekke spennende arbeidsoppgaver i et sterkt og aktivt fagmiljø
Dyktige og hyggelige kollegaer
Lønn etter avtale 
Medlemskap i pensjonsordning, gruppeliv- og ulykkesforsikring
Flexitid

Kontaktinformasjon
Kontaktpersoner er økonomileder Kari Gunnarsrud, tlf. 91702486, e-post kari.gunnarsrud@nord-odal.kommune.no eller teamleder lønn Mette Ekornhol, tlf. 629 78138, e-post mette.ekornhol@nord-odal.kommune.no.

 Vi foretrekker elektroniske søknader, men søknader i brevs form vil også bli behandlet. Benytt referanse 18/3457.

Søknadsskjema

Ved søknad i brevs form sendes denne, vedlagt CV, vitnemål, attester og oppgitte referanser, til Nord-Odal kommune, Herredsvegen 2, 2120 Sagstua.

Søknadsfrist
15.januar 2019

Nord-Odal kommune skal være en åpen organisasjon og utarbeider offentlige søkerlister etter offentleglova § 25. Opplysninger om den enkelte søker kan bli offentliggjort på søkerlista selv om en søker har bedt om unntak for offentlighet. Dersom anmodning om unntak for offentlighet ikke blir tatt til følge, vil søkeren få varsel om dette før søkerliste utarbeides.

 

  • Bedrift
    Nord-Odal kommune
  • Søknadsfrist
    15.01.2019
  • Stillingsfunksjon
    lønn
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Ønskelig
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2120, SAGSTUA
    NORD-ODAL
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    1124064
  • Se her for andre jobber fra Nord-Odal kommune
  • Oppdatert 20.12.2018