Bedrift
Skjervøy kommuneSøknadsfrist
20.11.2019Stillingsfunksjon
AdministrasjonAnsettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlige tjenester og forvaltningUtdanningskrav
BachelorArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
9180, SKJERVØY
SKJERVØY
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
2225577Se her for andre jobber fra Skjervøy kommune
- Oppdatert 13.11.2019
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Skjervøy kommune
Saksbehandler, hovedsaklig etter Plan- og Bygningsloven- 2. gangsutl.
Offentlige tjenester og forvaltning
Vår byggesaksbehandler går nå av med pensjon, og vi søker derfor etterfølgeren hans. Kommunen preges av et stort aktivtetsnivå både innenfor offentlig og privat virksomhet, og byggesaksbehandleren er her en nøkkelperson. Hun/han har både en veilederrolle og er saksbehandler for en rekke ulike typer søknader. Stillingen har også andre ansvar/arbeidsoppgaver:
Saksbehandling av søknader om tiltak etter Plan- og bygningsloven
Tilsyn av byggetiltak og foretak
Oppdatering av bygningsregister – matrikkelen
Saksforberedelse til politisk behandling, medvirkning og samarbeid med kommunens innbyggere, myndigheter, utbyggere og andre interessenter
Noe saksbehandling av landbruk, miljø og viltforvaltning
Andre oppgaver i forhold til kompetanse
Kvalifikasjoner:
Bachelor-/Masterutdannelse fra ingeniørhøyskole, teknisk fagskole eller annen relevant utdanning innen fagområdet.
God kjennskap til plan- og bygningsloven og annen relevant lovverk.
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk.
Gode samarbeidsevner på tvers av ansvarsområder og med andre myndigheter
Skjervøy kommune tilbyr:
Ei krevende og allsidig stilling med faglige utviklingsmuligheter
Arbeidstid etter fleksitidordningen.
Mange dyktige kolleger og medarbeidere med stor kapasitet og engasjement.
Lønn etter avtale
Kommunen kan være behjelpelig med å skaffe bolig.
Alle ansatte i Skjervøy kommune skal medvirke til kontinuerlig forbedring i sitt arbeid gjennom å omsette kommunens verdier i praksis;
Handlekraftig, Inkluderende, Kompetent og Utviklende
Vi søker derfordeg som:
Er handlekraftig ved at du har god arbeidskapasitet, er løsningsorientert og fleksibel.
Er inkluderende ved at du er imøtekommende og har gode samarbeidsevner.
Er kompetent faglig og at du er nøyaktig, strukturert og kan arbeide selvstendig.
Er utviklende ved at du har evne til å tilegne deg ny kunnskap og bidrar aktivt ved nødvendige endringer.
Stillingen ligger under teknisk etat. Teknisk etat består ellers av teknisk sjef, boligforvalter, vedlikeholdsleder formålsbygg, oppmålingsingeniør, prosjektleder og førstesekretær.
I tillegg ligger anlegg seksjonen, havn og Skjervøyterminalen under etaten.
Søknaden må gi opplysninger om:
CV med oversikt over utdanning og tidligere praksis med bekreftede kopier av vitnemål og attester
telefonnummer og e-postadresse
referanser
Tilsetting vil skje i samsvar med gjeldende lov og avtaleverk.
Aktuelle søkere vil bli kalt inn til intervju.
Flere opplysninger om stillingen gis av:
Teknisk sjef Kjell Ove Lehne tlf. 77775520/90937495
e-post: kjellove.lehne@skjervoy.kommune.no
Opplysninger om Skjervøy kommune finner man påwww.skjervoy.com
Søknad sendes elektronisk:her
Søknadsfrist: 20. november 2019
Bedrift
Skjervøy kommuneSøknadsfrist
20.11.2019Stillingsfunksjon
AdministrasjonAnsettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlige tjenester og forvaltningUtdanningskrav
BachelorArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
9180, SKJERVØY
SKJERVØY
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
2225577Se her for andre jobber fra Skjervøy kommune
- Oppdatert 13.11.2019