• Bedrift
    Skatteetaten
  • Søknadsfrist
    13.11.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Direktorater og tilsynsorgan
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1712, GRÅLUM
    SARPSBORG
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2223173
  • Se her for andre jobber fra Skatteetaten
  • Oppdatert 28.10.2019
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Skatteetaten

Saksbehandler - Grålum

Direktorater og tilsynsorgan

Avdeling Brukerkontakt har som oppgave å ivareta kontakten med etatens brukere i alle kanaler som skranke, telefon, e-post, chat og Facebook m.m. Avdelingen har også ansvar for ID-kontroll, forebyggende aktiviteter og saksbehandling på områder som er direkte relatert til brukerne.

Vi har ledig stilling som saksbehandler. Stillingen er organisatorisk lagt under divisjon Brukerdialog, avdeling brukerkontakt, seksjon Servicesenteret for utenlandske arbeidstaker. Utenlandssenteret er plassert på Grålum. Gruppen har i tillegg til kontrolloppgaver også ansvar for blant annet veiledning og ID kontroll. Vi har tett samarbeid med andre offentlige etater og tilbyr spennende oppgaver i et hyggelig miljø. 

Arbeidsoppgaver
  • Stillingens oppgaver består i hovedsak av å utrede saker for videre kontroll.
Kvalifikasjoner
  • Du må ha fullført bachelor, fortrinnsvis innen økonomi. Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT.
  • Du må ha interesse for skatt og avgift.
  • Det er viktig at du har god digital kompetanse.
  • Du må ha gode kommunikasjonsferdigheter på norsk og engelsk, skriftlig og muntlig.
  • Du bør ha erfaring innen saksutredning.
Personlige egenskaper
  • Du må kunne jobbe systematisk, effektivt og selvstendig, samt like å sammenstille informasjon.
  • Du har gode evner til å sette deg inn i nye oppgaver, og har forståelse for at arbeidsområdet kan utvikle og endre seg over tid.
  • Du har god formidlingsevne og ser viktigheten av god dialog/kommunikasjon intern og eksternt.
Vi tilbyr
  • muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker
  • utfordrende oppgaver og store fagmiljø
  • kompetanseutvikling
  • fleksitid og betalt overtid
  • trening i arbeidstiden
  • en raus personalpolitikk
  • medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger 

Stillingen lønnes som førstekonsulent (kode 1408) eller rådgiver (kode 1434) kr 452.800 – kr 540.000 avhengig av kvalifikasjoner. Skatteetaten har seks måneders prøvetid.

 

Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. 

 

  • Bedrift
    Skatteetaten
  • Søknadsfrist
    13.11.2019
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Direktorater og tilsynsorgan
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1712, GRÅLUM
    SARPSBORG
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2223173
  • Se her for andre jobber fra Skatteetaten
  • Oppdatert 28.10.2019