Bedrift
Larvik kommuneSøknadsfrist
23.04.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3256, LARVIK
LARVIK
Antall stillinger
1karriere-kode
6160743Se her for andre jobber fra Larvik kommune
Larvik kommune
Saksbehandler
Offentlig forvaltning
Avdeling Bolig har ledig stilling som saksbehandler.
Avdeling Bolig er organisert under virksomhet Eiendom. Det er totalt 12 ansatte i avdelingen som har ansvar for forvaltning av kommunalt disponerte boliger, vedlikehold av kommunens egne og innleide boliger, boveiledning, startlån og tilskuddsordninger, og kommunal og statlig bostøtteordning.
Hovedoppgavene knyttet til denne stillingen vil være å saksbehandle og tildele boliger, og følge opp leieforhold. En viktig del av jobben er å møte, bistå og veilede mennesker i mange ulike livssituasjoner.
Kvalifikasjoner:
- Vi ønsker at du har relevant 3-årig høyere utdanning fra universitet eller høyskole. Relevant erfaring innenfor offentlig forvaltning og saksbehandling kan kompensere for utdanningskrav.
- Det er en fordel med erfaring innen saksbehandling, forvaltning av lovverk, og god lovforståelse
- Vi ønsker at du har god IKT-kompetanse
- Du har god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
Personlige egenskaper:
- Du liker kontakt med mennesker, og å bygge gode relasjoner
- Du er fleksibel og har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Du er serviceinnstilt
- Du liker å jobbe selvstendig, raskt og effektivt
- Du er initiativrik og løsningsorientert
Vi legger vekt på personlig egnethet.
Vi tilbyr:
- Du får mulighet til å lære nye ferdigheter
- Du får mulighet til å utvikle deg både personlig og faglig
- Lønn etter avtale
- God pensjons- og forsikringsordning i KLP
- Gode velferdsordninger, blant annet hytte- og kunstforening, bedriftsidrettslag og rabatt på treningssentre
Viktig å vite før du starter hos oss
Som arbeidstaker i kommunen blir du ansatt på de vilkår, rettigheter og plikter som følger avtaler, reglementer og lover.
Mangfold er en styrke
Larvik kommune ser mangfold som en styrke. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke på ledige stillinger hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.
Kan bli ført opp på offentlig søkerliste
Vi gjør oppmerksom på at du som søker kan bli ført opp på offentlig søkerliste, selv om du har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.
Hvordan søke
Du må sende søknaden din elektronisk innen fristen via Webcruiter, og legge ved attester og vitnemål.
Hvorfor skal du velge Larvik kommune?
Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag gjennom verdiene våre nysgjerrig, ærlig, raus og engasjert (NÆRE). Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noen. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige.
En jobb med mening, med mulighet til å utgjøre en forskjell – det får du hos oss!
Bedrift
Larvik kommuneSøknadsfrist
23.04.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3256, LARVIK
LARVIK
Antall stillinger
1karriere-kode
6160743Se her for andre jobber fra Larvik kommune