• Bedrift
    Larvik kommune
  • Søknadsfrist
    02.12.2022
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    3257, LARVIK
    LARVIK
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4881116
  • Se her for andre jobber fra Larvik kommune
  • Oppdatert 18.11.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Larvik kommune

Saksbehandler

Offentlig forvaltning

Tjenestekontoret har ledig en 100 % vikariatstilling som saksbehandler. Stillingen har sitt hovedområde innen saksbehandling av helse- og omsorgstjenester. Er du sykepleier eller vernepleier og liker å jobbe med helserett, kartlegginger, utviklingsarbeid og samhandling er dette jobben for deg. 

Vi søker deg som er en selvstendig og faglig sterk medarbeider som ønsker å utvikle avdelingen og bidra til helhetlige tjenester med fokus på å fremme mestring.
Vikariatet har ett års varighet fra oppstart, tiltredelse etter avtale.

Arbeidsoppgaver:

Stillingen har sitt hovedområde innen saksbehandling av tjenester tilknyttet virksomhet hjemmetjenester og virksomhet funksjonshemmede. Arbeidsoppgavene omfatter blant annet utredning av søkers behov for tjenester, deriblant helsetjenester i hjemmet, institusjonsopphold, praktisk bistand og opplæring, avlastningstiltak og støttekontakt. Det må påregnes saksbehandling på andre områder i tillegg. Kartlegging foregår gjennom hjemmebesøk og kartleggingssamtaler. 

Kvalifikasjoner:

  • Treårig høyskoleutdanning som sykepleier/vernepleier
  • Saksbehandlererfaring med god kjennskap til helse og omsorgslovgivning er en fordel
  • Arbeidserfaring fra helsevesenet
  • Faglig og etisk kompetanse til å vurdere behov og foreta faglige forsvarlige beslutninger tilknyttet blant annet pasientforløp
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne er en forutsetning
  • Er fleksibel, strukturert og viser initiativ
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt
  • Førerkort klasse B.

Personlige egenskaper:

Vi søker deg som mestrer å håndtere sammensatte oppgaver, er ansvarsbevisst og systematisk anlagt. Gode samarbeidsevner i møtet med ulike faggrupper og avdelinger i kommune- og spesialisthelsetjenesten, samt ved kontakt med brukere og pårørende, er avgjørende for stillingen. Videre ser vi etter deg som har faglig sterk vurderingskompetanse, er fleksibel, strukturert, initiativrik og som kan være en positiv bidragsyter til avdelingen.

Vi tilbyr:

En spennende arbeidsplass med komplekse, varierte og utfordrende arbeidsoppgaver i en avdeling som arbeider målrettet og har fokus på videreutvikling og kvalitet. Som saksbehandler vil du få bred innsikt i kommunens tilbud innen helse- og omsorgstjenester og i tilhørende lovverk.

 

Annet

Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag. Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noe. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige. En jobb med mening. Med mulighet til å utgjøre en forskjell. Det kan vi garantere at du får hos oss.

Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår og og med de rettigheter og plikter som følger av overenskomster, reglementer og lover.
Den kommunale arbeidsstyrken skal i størst mulig grad gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Kvalifiserte personer med innvandrerbakgrunn oppfordres til å søke. Vi gjør oppmerksom på at søkere kan føres opp på offentlig søkerliste, selv om søkeren har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.

Søknad sendes elektronisk innen fristen via Webcruiter.

Det er obligatorisk å legge ved relevante attester og vitnemål.

Det kreves politiattest for stillingen i henhold til Helse- og omsorgstjenesteloven § 5 – 4. Denne må framlegges før tiltredelse.
Politiattesten må ikke være eldre enn 3 måneder.

 

  • Bedrift
    Larvik kommune
  • Søknadsfrist
    02.12.2022
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    3257, LARVIK
    LARVIK
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4881116
  • Se her for andre jobber fra Larvik kommune
  • Oppdatert 18.11.2022