Detaljer

  • Bedrift
    Gjerdrum kommune
  • Søknadsfrist
    26.03.2021
  • Sted:
    GJERDRUM
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    VIKEN
  • Arbeidssted:
    GJERDRUM
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3410111
  • Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune

Saksbehandler

Kontoret er et tildelingskontor for helse- og omsorgstjenester i Gjerdrum kommune. 
Kontoret har to ansatte, en leder og en saksbehandler. Leder går over i annen midlertidig stilling relatert til leirskredet, og det er derfor behov for å styrke kontoret i denne perioden.  Grunnet omfattende pågang på helse- og omsorgstjenester etter leirskredet 30.12.21 har kontoret behov for å ansette en saksbehandler i 100% midlertidig stilling i 6 måneder, med mulighet for forlengelse.
Arbeidstiden er 37,5 t/uke, dagtid.
Vi gjør oppmerksom på at grunnet aktuell situasjon vil prosessen i denne ansettelsen avvike fra normal saksgang, slik at mulighet for rask tiltredelse vil være en sentral faktor i utvelgelsen. Alle søkere vil bli registrert og vil kunne bli kontaktet ved ytterligere behov.

Søknadsfrist:
12.02.2021
Arbeidsgiver:
Gjerdrum kommune
Sted:
Gjerdrum
Stillingstittel:
Saksbehandler
Stillinger:
1
Heltid / Deltid:
Heltid
Ansettelsesform:
Engasjement
Stillingsprosent:
100
Webcruiter-ID:
4324418845
Sosial deling :