• Bedrift
    Gjemnes kommune
  • Søknadsfrist
    16.11.2025
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    6631, BATNFJORDSØRA
    GJEMNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6434579
  • Se her for andre jobber fra Gjemnes kommune
Ledig stilling

Gjemnes kommune

Renholder 65% stilling kombinert fast/vikariat

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Om kommunen

Gjemnes kommune er en organisasjon i utvikling, og nå har vi bruk for din kompetanse. Vi har et godt og trivelig arbeidsmiljø, der verdibasert ledelse bygd på lagånd, ansvarliggjøring, lojalitet og brukerfokus ligger til grunn for virksomheten. Gjemnes kommune har 2700 innbyggere og ligger sentralt plassert midt imellom Kristiansund og Molde med god bussforbindelse til begge byer. Kommunen ligger i naturskjønne omgivelser med rike muligheter for friluftsliv i alle årstider.

 

RENHOLDSAVDELINGEN 

Er en mindre enhet under Utvikling og Drift med sine 13 ansatte.

De ansatte jobber pr tiden på hver sine faste områder spredt utover i hele kommunen, og dekker opp renholdet i kommunale bygg og omsorgsboliger.

Arbeidstiden er dagtid.

Stillingen er pr tiden 30 % renhold Angvik barnehage- med mulighet for økt stilling når prosjektet ny barnehage er ferdigstilt. 35 % stilling renhold Gjemneshallen- vikariat med mulighet for fast ansettelse.

Endringer på arbeidsoppgaver og arbeidssted kan forekomme ved behov.

 

 

Arbeidsoppgaver:

  • utføre renhold i diverse kommunale bygg etter fastsatt arbeidsplan daglig, hovedrenhold og periodisk renhold
  • følge rutiner for diverse prosedyrer og HMS rutiner
  • delta på kurs og møter oppsatt av avdelingen


Kvalifikasjoner:

  • Fagbrev Renholdsoperatør/ønske om å ta fagbrev
  • erfaring fra renhold er en fordel
  • beherske norsk godt muntlig og skriftlig
  • praktisk anlagt
  • førerkort og tilgang til bil er påkrevd

Egenskaper:

  • evne til å jobbe effektivt; selvstendig og i team 
  • kunne beherske digitale verktøy
  • pliktoppfyllende og punktlig


Vi tilbyr:

  • godt arbeidsmiljø med løsningsorienterte ansatte
  • en arbeidsplass i stadig utvikling
  • gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
  • fleksible arbeidstidsordninger

 

Gjemnes kommune har eget boligkontor og bistår den som ønsker det med boligetablering. Husbanken har flere virkemidler som kan bistå alle med en drøm om boligetablering. Dette gjelder både ved kjøp og bygging av bolig. Dette er en del av kommunens prosjekt "Boligdrømmen".

 Se mer om boligdrømmen her: 

 https://www.gjemnes.kommune.no/tjenester/boligdrommen-i-gjemnes-kommune/

 

 

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen forøvrig.  Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

  • Bedrift
    Gjemnes kommune
  • Søknadsfrist
    16.11.2025
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    6631, BATNFJORDSØRA
    GJEMNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6434579
  • Se her for andre jobber fra Gjemnes kommune