Bedrift
Larvik kommuneSøknadsfrist
06.09.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3256, LARVIK
LARVIK
Antall stillinger
1karriere-kode
5272217Se her for andre jobber fra Larvik kommune
- Oppdatert 18.08.2023
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Larvik kommune
Regnskapssjef
Offentlig forvaltning
Vil du lede arbeidet med et av distriktets største og mest omfattende regnskap? Er du systematisk, trives med tall og personalansvar? Da er det nettopp deg vi ser etter.
Som leder for regnskap i kommunen, leder du en avdeling og et viktig fagområde som dekker både regnskapsføring og innfordring. Du skal balansere drift og produksjon mot digital utvikling av tjenester i samarbeid med andre avdelinger i kommunen, som IT og Digitalisering.
Du holder deg oppdatert og har god oversikt innenfor bank og økonomi, og bruker den kunnskapen aktivt i utvikling av rutiner innenfor regnskap. Utvikling av rutiner skjer i samhandling med kollegaer internt, men med utgangspunkt i ansatte, brukere, innbyggere, leverandører og kunder - hvor du evner å tenke nytt rundt hele kjeden.
Regnskap er organisert under kommunalsjef for Økonomi og finans og du blir en del av et større økonomisk fagmiljø.
Kvalifikasjoner:
- Du har minimum bachelor innen regnskap/økonomi fra universitet eller høgskole
- Du har relevant erfaring fra fagområdet regnskap og ledelse
- Du er god til å kommunisere skriftlig og muntlig
- Du har erfaring med, eller god kjennskap til kommunalt regnskap
Personlige egenskaper:
- Du er en samlende leder
- Du er aktiv som leder og motiverer dine ansatte
- Du er god til å samarbeide internt og samhandle med eksterne interessenter
- Du er strukturert og systematisk
- Du trives med regler og struktur og har et ryddig forhold til administrative rutiner
Vi legger stor vekt på personlig egnethet.
Vi tilbyr:
- En faglig utfordrende stilling med stort potensiale for å få brukt deg selv
- Mulighet til å påvirke dine arbeidsoppgaver noe ut i fra egen kompetanse og interesser
- Lønn etter avtale
- God pensjons- og forsikringsordning i KLP
- Velferdsordninger
Viktig å vite før du starter hos oss
Som arbeidstaker i kommunen blir du ansatt på de vilkår, rettigheter og plikter som følger avtaler, reglementer og lover.
Mangfold er en styrke
Larvik kommune ser mangfold som en styrke. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke på ledige stillinger hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.
Kan bli ført opp på offentlig søkerliste
Vi gjør oppmerksom på at du som søker kan bli ført opp på offentlig søkerliste, selv om du har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.
Vise frem politiattest
Før du tiltrer må du legge frem politiattest uten merknader som har betydning for arbeidsforholdet.
Hvordan søke
Du må sende søknaden din elektronisk innen fristen via Webcruiter, og legge ved attester og vitnemål.
Hvorfor skal du velge Larvik kommune?
Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag gjennom verdiene våre nysgjerrig, ærlig, raus og engasjert (NÆRE). Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noen. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige.
En jobb med mening, med mulighet til å utgjøre en forskjell – det får du hos oss!
Bedrift
Larvik kommuneSøknadsfrist
06.09.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3256, LARVIK
LARVIK
Antall stillinger
1karriere-kode
5272217Se her for andre jobber fra Larvik kommune
- Oppdatert 18.08.2023