Detaljer

  • Bedrift
    Azets Insight AS
  • Søknadsfrist
    29.03.2020
  • Sted:
    Hønefoss
  • Stillingstype:
    Dag
  • Bransje:
    Økonomi, regnskap og revisjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    Viken
  • Arbeidssted:
    Hønefoss
  • Land:
    NORGE
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    2801082
  • Se her for andre jobber fra Azets Insight AS

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Regnskapsrådgiver

Vi har etablert oss på Hønefoss, og søker nå etter medarbeidere som har lyst til å være med på å ta en posisjon i dette markedet. Trives du med andre mennesker, har en god økonomisk forståelse og en teknisk interesse så vil vi veldig gjerne komme i kontakt med deg!

Vi holder til i nye lokaler på Hvervenmoen sammen med flere andre leietakere, med blant annet felles kantine og møteromsfasiliteter.

Azets er Nordens ledende leverandør av teknologi og tjenester innen regnskap, lønn, HR, bemanning og forretningsrådgivning. Vi leverer tjenester til mer enn 22.000 kunder. Vi er privilegerte som har en fantastisk kundeportefølje, der vi får lov å bidra med all vår kompetanse. Vi er et selskap i rivende utvikling og rask vekst, med store ambisjoner.

Hva vil du jobbe med?

I Azets er ingen dager like. Kundene våre kommer stadig med spennende problemstillinger, som vi med stor glede løser sammen med dem. Noe av det du vil jobbe med er:

  • Økonomisk rådgivning, controlling, rapportering og årsoppgjør
  • Delta i kundemøter og optimalisere samarbeidet med kunden
  • Bidra med lokale salgs- og markedsaktiviteter
  • Samarbeid med våre kolleger i og utenfor Norge

Hvorfor velge å jobbe i Azets?

I Azets jobber vi moderne. Vi er en innovatør i markedet og ligger langt fremme i omstillingen til bruk av automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Dette gjør at vi kan tilby deg interessante utfordringer og muligheten til å jobbe med og videreutvikle bransjens mest fremtidsrettede løsninger. Du får også:

  • Muligheten for bli med på en spennende reise i et miljø med mye energi
  • Fleksibel arbeidstid, med stor frihet til å styre egen arbeidshverdag
  • Et bredt spekter av utfordringer i et solid selskap i vekst
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Hva skal til for å lykkes i stillingen?

Vi ser etter deg som trives med å jobbe selvstendig og som ønsker å ha ansvar for egen kundeportefølje. I tillegg ønsker vi at du:

  • Har helst to års relevant erfaring med regnskap, gjerne fra byrå
  • Høyere økonomisk utdannelse. Nyutdannede kan også søke
  • Trives med kundekontakt og relasjonsbygging, og evner å skape tillit
  • Løsningsorientert og fremstår profesjonell overfor kundene
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk

Har du spørsmål eller vil vite mer om stillingen? Ta kontakt med regionsleder for Innlandet Fredrik S. Gulbrandsen, tlf: 984 53 392 eller rådgiver Kristin Perjord, tlf: 977 38 951.

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonshemming, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.

 
Stillingsannonse på karriere.no
  • 70.000+ unike brukere/mnd
  • Over 75.000 CVer registrert
  • Motta alle søknader ett sted
  • Integrasjon Nav, Finn og lokalaviser
  • Annonsering i sosiale medier