Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Azets Insight AS

Regnskapskonsulent

Regnskapsbyrå

Vil du bli en del av en proaktiv gjeng, med høy kompetanse, som legger sjela si i å skape gode kundeopplevelser? Vi trenger flere dyktige rådgivere innen regnskap og økonomi, som kan utfordre og utvikle oss videre. Er du den vi leter etter?

Azets har de beste kundene, de beste rådgiverne og de beste systemene – derfor vokser vi svært raskt i det norske og nordiske markedet. Vi ser nå etter en ny kollega til vårt Retail-team. Ønsker du å bygge bransjekunnskap og være en ressurs ut mot våre kunder? Har du økonomibakgrunn og interesse for regnskap og rådgivning? Har du god systemforståelse og ønsker å jobbe med moderne IT-løsninger? Er du en lagspiller som engasjeres av felles målsettinger? Da ønsker vi å høre fra deg!

Vi åpner opp for søkere lokalisert hvor som helst i Norge. Du kan sitte fra hjemmekontor, så vil vi tilrettelegge for å implementere deg i teamet som er lokalisert på Skøyen i Oslo. Vi er et team som kjennetegnes av kunnskapsdeling, omtanke og humor. Vi ser viktigheten av jevnlig sosial kontakt, også ved hjemmekontor. Vi sier ja til nye utfordringer og oppgaver, og jobber sammen for å holde oss ett steg foran i bransjen. 

Team Retail i Oslo er en av de mest spennende avdelingene i Azets. Avdelingen med tilhørende kunder har høyt tempo og mye action. Vi har god vekst og får stadig nye kunder. Teamet i Oslo består av 8 personer, med forskjellig bakgrunn og fartstid i selskapet. Teamet deler kontor med resten av Azets Oslo hvor det totalt sitter ca 200 personer. Vi har egen personalklubb for Oslo-området som månedlig arrangerer forskjellige aktiviteter og lønningspils. Teamet arrangerer også egne samlinger fra tid til annen. 

Hva vil du få jobbe med hos oss?

  • Regnskapsrapportering og oppfølging av egen kundeportefølje
  • Lede kundeforholdet og være tett på kunden sin utvikling
  • Økonomisk rådgivning, controlling og årsoppgjør
  • Utvikling og effektivisering av prosesser internt, samt ute hos kunde
  • Delta i salgs- og kundemøter

Hvem er du?

  • Gjerne 2-3 års relevant erfaring, men oppfordrer også nyutdannede til å søke
  • Ønskelig om høyere utdanning, bachelor eller masternivå
  • Er engasjert og med et brennende ønske om å lære
  • Ser muligheter og tar initiativ
  • Samarbeider godt med andre og trives godt med teamarbeid
  • Har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
  • Er nysgjerrig på teknologi, og setter seg raskt inn i nye løsninger og systemer
  • Trives godt med å jobbe med kunder og liker å bygge gode relasjoner

Hva kan Azets tilby?

  • Bransjens beste og mest automatiserte systemer og prosesser
  • Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
  • Et bredt spekter av utfordringer i et solid selskap i vekst og en fleksibel karrieremodell med spennende muligheter

Det aktuelle teamet har arbeidssted på Skøyen i Oslo. Det er mulighet for hjemmekontor. Noe reising må påregnes, dersom du ikke bor i Oslo.  Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende. Oppstart etter avtale. 

Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med teamleder, Benedicte K. Brovold, på 917 28 225, eller Manager for kjedeleveranser, Bjørn Barstad, på 928 36 793.

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonshemming, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.