Bedrift
Gjerdrum kommuneSøknadsfrist
31.01.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2022, GJERDRUM
GJERDRUM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4305900Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune
- Oppdatert 07.01.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Gjerdrum kommune
Rådgivere seksjonering og byggesak
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vil du være med å gjenoppbygge Gjerdrum kommune?
Gjerdrum kommune søker en motivert og kompetent medarbeider som ønsker å være med å utvikle en kommune med mange utfordringer og mange muligheter foran seg. Virksomhet for plan, oppmåling og byggesak har ansvaret for plansaker, byggesaker, oppmåling og matrikkel-føring, kulturminner og kartdataforvaltning. Virksomheten har tett samarbeid med nabokommuner, og har stort fokus på å levere tjenester av høy kvalitet.
Virksomheten består av 6 årsverk, og har nå ledig ny fast 100 % stilling.
Det er ønskelig med snarlig tiltredelse.
Arbeidsoppgaver:
- Avholde forhåndskonferanser
- Behandling av alle typer byggesaker og delingssaker
- Oppfølgning av ulovligheter
- Tilsyn og befaringer
- Veiledning til innbyggere
- Øvrige oppgaver tillagt virksomhet for plan, oppmåling og bygg
- Bidra inn i prosjekt- og utviklingsarbeid internt i organisasjonen
Kvalifikasjoner:
- Utdanningsnivå minimum på bachelornivå innen relevante fagområder, f.eks ingeniør, arkitekt, samfunnsgeograf, jurist, arealplanlegger, samfunnsplanlegger
- Fordel med erfaring innen forvaltning av plan-og bygningsloven og eierseksjonsloven med tilhørende forskrifter
- Fordel med erfaring innen offentlig forvaltning
- God erfaring med bruk av IKT-verktøy er en forutsetning
- Erfaring fra tilsynsarbeid er en fordel
- Kjennskap til sak/arkivsystem Websak (ACOS) er en fordel
- For spesielt egnede kandidater kan relevant erfaring erstatte formell utdanning
- God forståelse for kommunalt styre og forvaltning
Personlige egenskaper:
- Du har evne til å jobbe effektivt, nøyaktig, strukturert og selvstendig
- Du har evne til å tilegne deg ny kunnskap og anvende denne på nye problemstillinger
- Du har meget god skriftlig og muntlig norsk fremstillingsevne
- Det blir vektlagt at du er løsningorientert, og har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Du er serviceinnstilt og brukerorientert
- Personlige egenskaper tillegges stor vekt
Vi tilbyr:
- Arbeidssted med sentral beliggenhet på Øvre Romerike
- Et godt arbeidsmiljø og muligheter til å jobbe med spennende, utfordrende og varierte oppgaver
- Mulighet for faglig utvikling og videreutdanning
- Konkurransedyktig lønn
- Fleksibel arbeidstid
- Medlemskap i kommunal pensjonsordning
Gjerdrum kommune er en IA- virksomhet og ønsker å gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Alle kvalifiserte kandidater oppfordres til å søke stilling uavhengig av kjønn, alder, funksjonsevne eller etnisk bakgrunn. Kopier av attester og vitnemål må lastes opp digitalt med søknaden. I henhold til offentleglova kan søknaden offentliggjøres selv om du har bedt om å ikke bli oppført på offentlig søkerliste. Du vil i så fall bli varslet.
Bedrift
Gjerdrum kommuneSøknadsfrist
31.01.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2022, GJERDRUM
GJERDRUM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4305900Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune
- Oppdatert 07.01.2022