• Bedrift
    Birkenes kommune
  • Søknadsfrist
    10.04.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4760, BIRKELAND
    BIRKENES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5086822
  • Se her for andre jobber fra Birkenes kommune
  • Oppdatert 27.03.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Birkenes kommune

Rådgiver vei, vann og avløp

Offentlig forvaltning

Vi søker etter en engasjert og faglig dyktig person til stillingen som rådgiver innenfor fagområdet vei, vann og avløp. Du må være initiativrik og ansvarsfull, med et sterkt ønske om å bidra til et godt arbeidsmiljø. Birkenes kommune står foran mange store og spennende oppgaver innenfor vann og avløp. Fagområdet og prosjektene har et stort fokus i virksomheten og er en viktig del av det samfunnskritiske arbeidet. Stillingen har derfor stor kontaktflate mot publikum, eksterne entreprenører, samt egne driftsavdelinger i kommunen.

Stillingen vil være delt mellom flere oppgaver, og supplere flere arbeidsområder innen faget. Vi søker deg som har interesse og erfaring med vann og avløp, både tekniske løsninger og saksbehandlingsprosess. Det vil være stort behov for å være oppdatert på gjeldene lover og forskrifter. Brenner du for å yte god service, har øye for detaljer og liker å jobbe strukturert med saksbehandling, tror vi du vil trives hos oss.

Fagområdet er en del av enhet teknisk forvaltning og drift som består av 6 team, som i tillegg ivaretar fagene plan- og byggesak, natur og miljø, eiendomsforvaltning, renholdstjeneste, vaktmestertjeneste og felles tekniske tjenester innen fagene geodata, oppmåling, eiendomsskatt og jord- og skogbruk.

Kvalifikasjoner:

  • Minimum bachelor innen fagområdene. VA-kompetanse vil vektlegges. 
  • Dokumentert erfaring innenfor fagfeltet kan kompensere for manglende formell utdanning.
  • Ønskelig med erfaring fra offentlig forvaltning.
  • Meget god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne.
  • Gode IT-kunnskaper.
  • Nyutdannede oppfordres til å søke
  • Førerkort klasse B

Personlige egenskaper:

  • Du må være trygg, imøtekommende og strukturert.
  • Må kunne arbeide selvstendig, være løsningsorientert og ha gode samarbeidsevner.
  • Du må ha stor arbeidskapasitet og trives med en hektisk hverdag.
  • Personlig egnethet for stillingen, engasjement og et ønske om å bidra til utvikling av kommunen vektlegges. 

Faglig engasjement og godt humør er viktig for oss!

Vi tilbyr:

  • En god arbeidsplass med et godt og inkluderende arbeidsmiljø.
  • Mulighet til å jobbe med varierte og utfordrende arbeidsoppgaver i et kompetent og tverrfaglig miljø.
  • Rom for å kunne videreutvikle deg innenfor fagfeltet.
  • Fleksibel arbeidstid.
  • Ansettelse på kommunale vilkår med medlemskap i KLP.
  • Tiltredelse snarest.
 

  • Bedrift
    Birkenes kommune
  • Søknadsfrist
    10.04.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4760, BIRKELAND
    BIRKENES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5086822
  • Se her for andre jobber fra Birkenes kommune
  • Oppdatert 27.03.2023