Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Azets Insight AS

Rådgiver - Internasjonale kunder

Økonomi, regnskap og revisjon

Azets er et internasjonalt konsern med rundt 6500 dedikerte medarbeidere og er den ledende leverandøren av teknologi og tjenester innenfor regnskap, lønn, HR, bemanning og rådgivning i Norden og Storbritannia. Vi opplever økt etterspørsel etter våre tjenester til internasjonale kunder innenfor økonomi, regnskap, skatt og avgift, lønn, HR, rådgivning og ønsker å styrke laget med flere dyktige rådgivere.

Vi ser både etter deg som har erfaring innen økonomi og regnskap, deg som har skattefaglig kompetanse/gjerne internasjonal skatterett eller deg som har HR kompetanse.

I Azets jobber vi med bransjens beste og mest automatiserte systemer og prosesser som gjør arbeidshverdagen vår variert, og kundene våre fornøyde. Er du vår nye kollega?

Arbeidsoppgavene vil blant annet bestå av:

Som medarbeider i Internasjonal avdeling vil du bli en del av et nasjonalt kompetansemiljø med 13 engasjerte kolleger. Vi jobber med kunder som har eiere eller konserntilhørighet utenfor Norge. Dette er virksomheter i alle størrelser, som er i ulike faser, har forskjellige behov og hvor Azets vil være deres viktigste lokale partner. Dette gir en unik mulighet for å bistå kunden til å manøvrere seg i en hverdag blant spørsmål og svar, samt lover og regler de ikke kjenner til. Teknologi er også et viktig element i vår hverdag for å bistå våre kunder.

  • Variert rådgivning innen skatte- og avgiftsrett, HR og som støttespiller for internasjonale kunder
  • Etableringsbistand og rådgivning i forbindelse med dette
  • Regnskapsrådgivning, controlling, rapportering og årsoppgjør
  • Holde kundemøter og optimalisere samarbeidet med kunden
  • Tilrettelegge for best mulig utnyttelse av våre løsninger for kunden
  • Samarbeid med våre kolleger i og utenfor Norge, samt andre samarbeidspartnere
  • Kundeutvikling - bidra til å skape vekst på internasjonale kunder

Hva er det beste med å jobbe i Azets:

Arbeidsmiljøet, mulighetene og det generelle kunnskapsnivået til mine kolleger er alle ting som jeg har gode ord om. Alle kan noe som vil hjelpe deg i riktig retning”, sier Mads Tunstrøm om miljøet på Oslokontoret. Les mer på bloggen vår www.azets.no/blogg.

  • Spennende utfordringer i et solid internasjonalt selskap i vekst og endring
  • Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling sammen med kunder og kolleger
  • Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
  • Bransjens mest fremtidsrettede løsninger
  • God opplæring og individuell opplæringsplan med oppfølging underveis
  • Fleksible arbeidsordninger
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

 Hvem er du?

  • Du har høyere økonomisk utdannelse, men relevant arbeidserfaring kan kompensere for dette
  • Du har med fordel erfaring med rådgivning overfor internasjonale kunder innen ulike tjenester som økonomi, regnskap, skatt, avgift, lønn og HR, men dette er ikke et krav
  • Du kommuniserer godt både på norsk og engelsk, gjerne også andre språk
  • Du trives med kundekontakt og relasjonsbygging, og evner å skape tillit

Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Oslo, Trondheim eller Moss. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.

For ytterligere informasjon om stillingene, vennligst ta kontakt med leder for avdeling International Arne Dahl på tlf. 970 62 624.

I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonshemming, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.