Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

TrønderEnergi AS

Rådgiver innen grunnerverv og eiendom

Kraftproduksjon

Det grønne skiftet krever gjennomføringskraft.

TrønderEnergi og HitecVision går sammen om å bygge et nytt, nordisk fornybarkonsern med hovedkontor i Trondheim. Selskapet skal i tillegg ha lokasjoner i store deler av Trøndelag, Oslo, Bergen, Stavanger, Gjøvik og i Sverige.

Fornybar kraft aldri vært viktigere. Skal vi nå klimamålene må vi sette fart på det grønne skiftet.  Det trengs en Pioner med innovasjonskraft og mot -  som evner å få det gjort. Som tenker nytt for kunder og stort for samfunnet. Nå. 

Vi skal bygge mer fornybar energi, vi skal utvikle nye unike produkter og tjenester for kunder og samfunn.
Vi tror på kraften i mennesker som jobber sammen.
Kraften er Aneo.

Som rådgiver innen grunnerverv og eiendom vil du være involvert i forvaltning av eiendom og rettigheter i tilknytning til eksisterende kraftanlegg.
Du vil også være en viktig bidragsyter i forbindelse med etablering av nye anlegg. Vi søker etter en dyktig fagperson som er løsningsorientert og flink til å bygge og ta vare på relasjoner.

Kjenner du deg igjen i noe av dette, så ønsker vi en søknad fra deg hvor du forteller om dine erfaringer.

Oppmøtested for vår nye rådgiver innen grunnerverv og eiendom vil være Berkåk eller Trondheim.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Forhandling og oppfølgning av avtaler med grunneiere og andre interessenter
  • Du vil jobbe med erverv og forvaltning av fast eiendom og rettigheter i tilknytning til våre anlegg
  • Du vil jobbe med oppgaver relatert til jordskifte- og eiendomsfag
  • Oppfølgning av eiendomsrelaterte konsesjonsvilkår
  • Grunn- og rettighetserverv i forbindelse med prosjektutvikling
  • Deltakelse i tverrfaglige prosjektteam ved utvikling av nye prosjekt innenfor fornybar energi 

Kvalifikasjoner:

  • Du har mastergrad fra NMBU (UMB/NLH) innenfor eiendom/jordskifte eller eiendomsutvikling, Master i rettsvitenskap/juridisk embetseksamen, eller annen relevant høyskoleutdanning. Nyutdannede oppfordres også til å søke
  • Du har gjerne bred erfaring med avtale- og kontraktsoppfølging på eiendomsområdet
  • Du har sertifikat klasse B og er fleksibel med hensyn til reisevirksomhet

Personlige egenskaper:

  • Du er selvstendig, grundig og systematisk
  • Du er kommersielt anlagt og en god forhandler
  • Du er flink til å bygge og ivareta relasjoner
  • Du liker å jobbe i team
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø og kan jobbe i tråd med vår verdier: Åpen - Modig - Ansvarlig

Vi tilbyr:

I ANEO vil vi at våre ansatte skal utvikle seg og ha det gøy på jobb - gjennom å bli tatt vare på og å få muligheter i et konsern i vekst.
Her blir du del av et trivelig arbeidsmiljø med tverrfaglig samarbeid og dyktige kollegaer som brenner for sitt fag og gjerne vil dele kunnskap og erfaringer. Vi jobber i en verdibasert kultur og leter etter deg som kan jobbe i tråd med våre verdier. Vi tilbyr en av Norges beste pensjonsordninger og gode forsikringsordninger som for eksempel helseforsikring og uføreforsikring.
Vi har fleksibel arbeidstid med frihet under ansvar.

Vi er Great Place to Work sertifisert for 8. år på rad. Våre ansatte synes Aneo er et flott sted å arbeide - det er vi stolte av! 

I forkant av ansettelse vil det kunne bli foretatt en bakgrunnssjekk for å verifisere opplysninger som fremgår av CV og tilgjengelig dokumentasjon. Bakgrunnssjekken er tilpasset stillingens karakter og gjennomføres etter samtykke fra aktuelle søkere. Nærmere informasjon vil bli gitt