Bedrift
Sør-Odal kommuneSøknadsfrist
15.02.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2100, SKARNES
SØR-ODAL
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4343811Se her for andre jobber fra Sør-Odal kommune
- Oppdatert 20.01.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Sør-Odal kommune
Prosjektutvikler
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vi søker etter en driftig, innovativ og strukturert prosjektutvikler som vil være med å utvikle Sør-Odal kommune. Vi vil fra 2022 utvikle et område på Skarnes med inntil 150 nye boliger. Et boligområde som skal gi et variert botilbud for mange, og med ulike behov i alle aldersgrupper. Området skal utvikles i samarbeid med Sør-Odal kommune, Husbanken og private utbygger.
Vi legger vekt på kreative og miljømessige boliger i ulike størrelser, med individuelle løsninger i alle prisklasser. Det er viktig for oss at alle skal ha råd til å bo trygt og godt i et variert bomiljø. Området som skal bygges ut ligger sentralt på Skarnes, og er i nær tilknytting til barnehage, skole og sentrum.
Dette vil bli Sør-Odal kommune sitt største boligområde, og vi vil bygge for fremtiden!
Det skal være tett dialog med innbyggere, og vi ønsker god brukermedvirkning i prosjektet. Det vil også være av interesse å ta i bruk ideer og erfaringer med klimavelige løsninger.
Det er på Skarnes det skjer, og vi trenger deg på laget!
Hvem ønsker vi på laget: Rollen som prosjektutvikler i områdeutvikling er underlagt utviklingsenheten, og vil være i nært samarbeid med kollegaer der. Du må ha erfaring og forståelse for å etablere bomiljøer for ulike brukergrupper. Det er behov for juridisk og forretningsmessig forståelse, markedskunnskap og forståelse for offentlig forvaltning og anskaffelser. Det er også ønskelig med kjennskap til Husbankens virkemidler.
Arbeidsoppgaver:
Ansvarsområder for stillingen:
- Regulering av nye områder
- Oppfølging og koordinering mot offentlige myndigheter, arkitekter/konsulenter og andre samarbeidspartnere
- Prosjektutvikling på nye tomter
- Til enhver tid være oppdatert på offentlige planer/føringer
- Sikre godt samspill og kommunikasjon mellom alle involverte aktører i prosjektet
- Gjennomføring og oppfølging av prosjektet frem til utbyggere selger boligen
Kvalifikasjoner:
Du er en person som har:
- Prosjektledelse- og utviklingskompetanse/-erfaring
- Er høgskoleutdannet, bachelor nivå- ev. lang og relevant kompetanse kan erstatte formell utdannelse.
- Evner å arbeide selvstendig og i team
- Gjerne erfaring fra lignende prosjekter
- Ser muligheter og samtidig kjenner begrensningene
- Har gode samarbeidsevner
- Er kreativ
- Har kjennskap til Husbankens virkemidler
- Erfaring med prosjektregnskap-økonomisk styring
- Har kjennskap til planprosesser og krav iht plan- og bygningsloven
- Har erfaring med offentlige anskaffelser
- Du må beherske norsk skriftlig og muntlig, og ha god fremstillingsevne.
Personlige egenskaper:
- Det legges vekt på gode samarbeids- og kommunikasjonsevner, være en lagspiller.
- Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr:
- Lønn etter avtale
- Gode pensjonsvilkår
- Aktivt og kreativt arbeidsmiljø
- Muligheter for hjemmekontor etter avtale med leder
Bedrift
Sør-Odal kommuneSøknadsfrist
15.02.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2100, SKARNES
SØR-ODAL
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4343811Se her for andre jobber fra Sør-Odal kommune
- Oppdatert 20.01.2022