• Bedrift
    Bardu kommune
  • Søknadsfrist
    22.04.2019
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    9360, BARDU
    BARDU
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    1522680
  • Se her for andre jobber fra Bardu kommune
  • Oppdatert 29.03.2019
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bardu kommune

Prosjektlederstilling ved bygg og eiendom Bardu kommune

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

I enhet for tekniske tjenester, avdeling bygg og eiendom er det ledig 2-årig prosjektlederstilling. Er du en prosjektleder som opplever at du er innovativ, fremoverlent, opptatt av å digitalisere og fornye prosesser, i tillegg til å ha godt humør og gode samarbeidsevner, ja da bør du søke denne stillingen.

Beskrivelse

Avdeling bygg og eiendom gjennomfører mange byggeprosjekter i forskjellige størrelser, og vi søker derfor etter en dyktig, fremoverlent og løsningsorientert prosjektleder til å jobbe med gjennomføring av fremtidige prosjekter. Prosjektleder får derfor ansvar for å følge opp kommunens byggeprosjekter som gjennomføres i vår egen regi. Som prosjektleder i avdeling bygg og eiendom vil du være med på å utvikle byggeprosjekter, både store og små, men også ombyggings- og rehabiliteringsprosjekter i eksisterende bygningsmasse.

Stillingens oppgaver vil være:
Oppfølging av forprosjekter, detaljprosjekter, og oppføring.
Ivaretakelse av prosjekt ihht byggherreforskriften.
Lage beskrivelser å nødvendig grunnlag for anbudsutlysning.
Anbudsinnhenting og kontrahering av entreprenører.
Økonomirapportering opp mot avdelingsleder.
Utarbeide budsjett, fremdriftsplaner, avtaler/kontrakter og garantier i forbindelse med prosjektene.
Administrere og styre prosjektene i henhold til avtalt budsjett, fremdriftsplaner, offentlige tillatelser, og gjeldende kontrakt, samt rapportere i henhold til dette.
Representere byggherre og ivareta byggherrens SHA.
Kommunisere med interessenter i prosjektene, leverandører, offentlige myndigheter, brukere mv.
Kvalitetsoppfølgning før, under og etter prosjekter.
Fokusere på kostnadseffektivisering, digitalisering, risiko og avvik.

Kvalifikasjoner

Relevant utdanning som arkitekt eller ingeniør/sivilingeniør innen bygg eller tekniske fag.
Erfaring fra større byggeprosjekt, offentlig og privat.
Strukturert og ha god økonomiforståelse
Systematisk
Ha førerkort klasse B
God IT-forståelse og god kunnskap om de mest relevante dataprogrammer som benyttes i bygge bransjen.
Beherske norsk språk svært godt både muntlig og skriftlig
Gode samarbeidsegenskaper og godt humør

I tillegg har du gode kommunikasjons - og samarbeidsevner, arbeider godt både selvstendig og i team. Du har høy arbeidskapasitet, er endringsvillig, har fokus på digitaliseringsprosesser, og evner å bygge tillit mellom parter i prosesser.

Generelt

Tilsetting skjer i henhold til gjeldende reglement og tariffavtaler
Vanlige lønns- og tilsettingsvilkår
Godt arbeidsmiljø
Gode pensjons og forsikringsordninger
For stillingen er det dagarbeid med arbeidstid fra 0800-1545 (1500)
Egen fleksitidsordning
Det skal oppgis minst 2 referanser, hvor en av dem skal være fra siste arbeidsgiver.
Det vil bli gjennomført intervju, og rett kopi av attester og vitnemål bringes med til intervju

Bardu kommune benytter internettbasert søkesystem, og søkere skal derfor registrere seg elektronisk med cv via link på Bardu kommunes hjemmeside, ledige stillinger.

 

  • Bedrift
    Bardu kommune
  • Søknadsfrist
    22.04.2019
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    9360, BARDU
    BARDU
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    1522680
  • Se her for andre jobber fra Bardu kommune
  • Oppdatert 29.03.2019