Detaljer

  • Bedrift
    Aremark kommune
  • Søknadsfrist
    30.12.2019
  • Sted:
    AREMARK
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Påkrevet
  • Fylke:
    ØSTFOLD
  • Arbeidssted:
    AREMARK
  • Land:
    Norge
  • Antall stillinger:
    2
  • karriere-kode:
    2304589
  • Se her for andre jobber fra Aremark kommune

Prosjektledere

Stillingsutlysning prosjektledere en fast stilling og en i 2 års engasjement – 100 %

Aremark kommune har vedtatt en omfattende vann- og avløpsutbygging som omfatter videre utbygging av trykkavløp, nytt vanntårn og rehabilitering/sanering av eksisterende ledningsnett. I tillegg er det vedtatt investeringsprosjekter som skal gjennomføres de neste årene, blant annet utbygging av barnehage, skiltprosjekt og veilysoppgradering. For å bistå kommunen med disse prosjektene skal det ansettes to prosjektledere, en fast og en i et 2-årig engasjement. Stillingene vil organisatorisk være underlagt teknisk sjef.

Arbeidsoppgaver vil være knyttet til gjennomføring av investeringsprosjekter:

  • Prosjektutvikling og prosjektledelse,
  • Utarbeidelse av konkurransegrunnlag og gjennomføre tilbudsprosess
    i hht. Lov om offentlige anskaffelser.
  • Oppfølging av leverandører og innleide rådgivere og konsulenter
  • Ivareta kvalitet, økonomistyring, framdrift og dokumentasjon i prosjektene
  • Ivareta kommunens krav som byggherre i hht. byggherreforskriften
  • Saksbehandling og rapportering relatert til prosjektene
  • Ivaretagelse av byggherrerollen gjennom organisering og involvering av relevante parter.
  • Kommunikasjon med grunneiere, utbyggere og fagmiljø, både skriftlig og muntlig.

Avhengig av kompetansen vil stillingen kunne tillegges andre oppgaver.

Ønskede kvalifikasjoner:

  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
  • Relevant faglig bakgrunn på høgskolenivå men fagskoleutdanning kan også være relevant.
  • Erfaring med gjennomføring av større og mindre prosjekter med byggherreansvar
  • God kunnskap rundt regelverk om offentlige anskaffelser samt erfaring fra bruk av elektronisk anskaffelsesverktøy. Kommunen har tatt i bruk TendSign
  • Gode samarbeidsegenskaper og høy arbeidskapasitet
  • Evnen til å arbeide selvstendig og strukturert og ha gjennomføringsevne.
  • God generell kunnskap om relevant lovverk
  • Erfaring fra offentlig virksomhet

Vi tilbyr

  • Et godt arbeidsmiljø med bred faglig kompetanse
  • Fleksibel arbeidstid
  • Utfordrende arbeidsoppgaver
  • Lønn etter avtale
  • Gode pensjonsordninger i KLP

Personlig egnethet vektlegges i ansettelsesprosessen.

Oppgi i søknaden hvilken stilling du søker på – fast eller et 2-årig engasjement.

Egen bil må disponeres. Kjøregodtgjørelse etter statens satser.

Tilsetting skjer i henhold til gjeldende lover, reglementer og tariffavtaler.

Vi gjør oppmerksom på at søkere kan føres opp på offentlig søkerliste, selv om søkeren har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.

I tråd med personopplysningsloven ber vi om at alle søknader registreres via vårt rekrutteringssystem [her]

Tiltredelse så snart som mulig etter avtale.

Spørsmål om stillingen kan rettes til teknisk sjef, Henriette Wisur-Olsen, tlf. 950 55 593

Søknadsfrist 30.12.19