• Bedrift
    Bardu kommune
  • Søknadsfrist
    11.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    9360, BARDU
    BARDU
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5793633
  • Se her for andre jobber fra Bardu kommune
Ledig stilling

Bardu kommune

Prosjektleder bygg og eiendom

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Om oss:
Bardu kommune er en dynamisk og fremtidsrettet kommune som er dedikert til å levere kvalitetsbygg og infrastruktur for våre innbyggere. Bardu kommune har som visjon for sine innbygger å skape trivsel og kvalitet i friske omgivelser.

Vi søker en erfaren prosjektleder til å lede utviklingen av våre bygg- og anleggsprosjekter for å sikre høy kvalitet, bærekraft og effektivitet.

Arbeidsoppgaver:
Som prosjektleder for kommunale bygg og anlegg vil du ha ansvar for:

  • Ledelse av prosjekter fra planleggingsfase til ferdigstillelse, inkludert bygg, rehabilitering og vedlikehold av bygg og infrastruktur
  • Koordinering med interne og eksterne aktører som arkitekter, entreprenører, konsulenter og myndigheter
  • Sikring av prosjekters leveranse i henhold til tidsplan, budsjett og kvalitetskrav
  • Utarbeidelse av anbudsdokumenter og kontrakter
  • Oppfølging av HMS-krav og sikring av et trygt arbeidsmiljø
  • Økonomisk oppfølging, budsjettering og rapportering av prosjektstatus
  • Evaluering av prosjekter og implementering av forbedringsinitiativer

Kvalifikasjoner:
Vi søker deg som har:

  • Relevant høyere på bachelornivå utdanning innen bygg- og anleggsteknikk, prosjektledelse eller tilsvarende
  • Minimum 5 års erfaring som prosjektleder i bygg- og anleggssektoren
  • Har kjennskap til kontrakts formular NS 8405 og NS8406
  • God forståelse av norske byggetekniske forskrifter og standarder
  • Sterke lederegenskaper og evne til å motivere og lede prosjektteam
  • Gode kommunikasjonsevner både skriftlig og muntlig, evne til å etablere og vedlikeholde relasjoner
  • God økonomisk forståelse og erfaring med prosjektbudsjettering
  • Gode IT-kunnskaper, gjerne erfaring med prosjektstyringsverktøy

Personlige egenskaper:

  • Du er robust og har stor arbeidskapasitet.
  • Du er fleksibel, har lett for å omstille deg og kan ta gode beslutninger i en hektisk hverdag.
  • Du har evne til å jobbe selvstendig når det er behov for det, men er også god på å samarbeide med andre.
  • Avdelingen er i utvikling, det er derfor viktig at du har evne til å se løsninger og er endrings- og utviklingsorientert.
  • Du er opptatt av å skape resultat og å nå de målene vi har satt oss. 
  • Personlig egnethet vektlegges og vil være avgjørende for ansettelse

 

Vi tilbyr:

  • Oppstart etter avtale
  • En spennende og utfordrende jobb i et travelt miljø, mange dyktige kollegaer og et godt arbeidsmiljø.
  • Fleksibel arbeidstidsordning.
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger.
  • Bardu kommune er en IA bedrift
  • Tilsetting i henhold til gjeldende reglement og tariffavtaler
  • Gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
  • Mulighet for trening i arbeidstiden

 

Generelt:
Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen forøvrig.  Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. 

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

Det gjøres oppmerksom på at ved eventuelle interne tilsettinger kan det bli andre aktuelle stillinger ledig. 

i søknadsprosessen anbefales det at du oppretter bruker og lagrer din CV inn i easycruite.

 

Søknaden skal inneholde:

  • Søknadsbrev og CV, attester 
  • Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen din i utlandet, anbefaler vi en autorisert oversettelse av dine papirer og godkjenning fra Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet
  • 2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer

Søknad skal sendes elektronisk i vårt rekrutteringssystem Easycruit.  

 

Andre opplysninger:

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.

Har du behov for bistand til søkeprosessen kan du sende henvendelse til: rekruttering@bardu.kommune.no

Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette - jf.offentleglova §25. 

Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere. Utvidet søkerliste sendes ut ved forespørsel.

 

  • Bedrift
    Bardu kommune
  • Søknadsfrist
    11.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    9360, BARDU
    BARDU
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5793633
  • Se her for andre jobber fra Bardu kommune