• Bedrift
    Hurdal kommune
  • Søknadsfrist
    20.06.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2090, HURDAL
    HURDAL
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3890103
  • Se her for andre jobber fra Hurdal kommune
  • Oppdatert 29.05.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Hurdal kommune

Prosjektleder

Offentlig forvaltning

Har du lyst til å bli vår nye prosjektleder? Vi trenger DEG til å lede utviklingen av Hurdals infrastruktur innen vann og avløp.
Våre vann- og avløpsanlegg skal gjennom en betydelig oppgradering de neste årene, det legges opp til investeringer i planperioden 2021 - 2024 på rundt 300 millioner kroner. Dette innebærer både etablering av nytt og utvidelse av eksisterende anlegg.
For å nå kommunens mål om fornyelse av våre anlegg innenfor vann og avløp, søker vi en engasjert og dyktig prosjektleder med relevant erfaring. Som prosjektleder har du ansvaret for å sikre gjennomføringen av denne oppgraderingen. Stillingen rapporterer direkte til virksomhetsleder og har utstrakt samarbeid med interne og eksterne aktører i alle prosjektets faser.

Arbeidsoppgaver:

  • Sikre måloppnåelse for vedtatt oppgraderingsprosjekt innenfor vann og avløp
  • Planlegge og gjennomføre prosjektet i alle faser fra og med tidligfase til ferdigstillelse
  • Gjennomføre anbudskonkurranse/innkjøp i henhold til regelverk for offentlig anskaffelse
  • Utarbeide politiske saker for prosjektet
  • Gjennomføre prosjektet i henhold til vedtatte rammer for økonomi, fremdrift og kvalitet
  • Utstrakt samarbeid med virksomheter i kommunen og eksterne aktører og brukere

Kvalifikasjoner:

  • Relevant teknisk utdannelse på bachelornivå eller masternivå
  • Erfaring som prosjektleder helst innenfor vann og avløp
  • Kompetanse og erfaring innenfor prosjektstyring og kontraktstyring
  • God økonomiforståelse
  • God kjennskap til offentlig regelverk
  • God norskspråklig framstillingsevne, muntlig og skriftlig
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Personlige egenskaper:

  • Drivende og løsningsorientert med gjennomføringsevne
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Ryddig og strukturert
  • Evne til å jobbe i tverrfaglig team

Vi tilbyr:

  • 100 % fast stilling også utover prosjektperioden
  • Varierte, samfunnsnyttige og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Et åpent og inspirerende fagmiljø med stor grad av teamfølelse
  • Gode og faglige utviklingsmuligheter
  • Fleksibel arbeidstid
  • Lønn etter avtale
 

  • Bedrift
    Hurdal kommune
  • Søknadsfrist
    20.06.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2090, HURDAL
    HURDAL
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3890103
  • Se her for andre jobber fra Hurdal kommune
  • Oppdatert 29.05.2021