• Bedrift
    NTE AS
  • Søknadsfrist
    16.08.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Utdanning, undervisning og Forskning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7044, TRONDHEIM
    TRONDHEIM
    search.country.NORGE
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3941309
  • Se her for andre jobber fra NTE AS
  • Oppdatert 08.07.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

NTE AS

Prosessdriver Kundedialog og Kundeservice

Utdanning, undervisning og Forskning

Vil du bidra i arbeidet med å skape premium kundeopplevelser hver dag? Nå har du muligheten til å komme inn i et supert team, i en nyopprettet stilling i teamet Kundedialog og Kundeservice! 

I NTE går vi på jobb for å gi folk og samfunn en grønnere hverdag. Vi har et uttalt mål om å bidra til å utvikle et klimanøytralt og digitalt Trøndelag, og for å få til det trenger vi flere dyktige folk med på laget. I teamet Kundedialog og kundeservice er vi 45 dyktige, serviceinnstilte og trivelige medarbeidere som har konsernansvar for å gi NTE-kundene gode kundeopplevelser i dialog med oss. Vi jobber kontinuerlig med å bli bedre og i år er vi ekstra stolt fordi vi har Norges mest fornøyde kunder i bransjene strøm, internett og Tv ifølge Norsk kundebarometer. Dette har vi oppnådd fordi vi har gode samarbeidspartnere, vi jobber godt på tvers av avdelinger og funksjoner og fordi vi har flotte og krevende kunder.  

Vi trenger deg for å fortsette den gode utviklingen i avdelingen og konsernet. NTE-konsernet er i vekst og utvikler kontinuerlig nye tjenester til våre kunder. Dette krever kontinuering utvikling av våre prosesser og fagsystem. Teamet jobber per i dag i flere ulike fagsystem og vi trenger deg som har evne til å se utviklingspotensialet i de verktøyene vi har i dag og samtidig har evne til å bidra i den videre utviklingen.

Sammen med ledere i teamet, øvrige ledere i NTE og dyktige kunderådgivere skal du bistå forretningsområdene med måloppnåelse gjennom en profesjonell og effektiv kundebehandling. Du vil være vår pådriver for å ha gode verktøy for enhetlig kundebehandling.

Dine arbeidsoppgaver

Som prosessdriver vil du blant annet jobbe med prosessforbedring/systemforbedring for bedre og mer effektiv kundebehandling. I tillegg vil du få ansvar for å sikre rutiner og prosesser for mottak av nye produkter/tjenester. Stillingen vil også innebære enkle utvikleroppgaver samt lede og gjennomføre prosjekter på utvikling for teamet. Du vil også bli superbruker på utvalgte system.

Kompetanse vi vektlegger

  • God forståelse for teknologiske systemer
  • God kunnskap til ERP og CRM-system
  • God kunnskap om Power Apps og Sharepoint og tilsvarende løsninger
  • Erfaring fra prosjektarbeid
  • Erfaring fra å jobbe som produkteier opp mot utviklerteam

Egenskaper vi verdsetter

  • Analytisk og kvalitetsbevisst
  • Løsningsorientert
  • Stor gjennomføringskraft
  • Lagspiller
  • Gode kommunikasjonsferdigheter, både skriftlig og muntlig

Hvorfor skal du velge oss? 

  • Muligheten til å jobbe i en spennende stilling i et strategisk satsningsområde for NTE
  • Gode muligheter for personlig og faglig utvikling
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Meget gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Godt arbeidsmiljø preget av samhold og trivsel 
  • Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver

Synes du dette høres spennende ut? Ta gjerne kontakt med oss for en hyggelig prat!

PS! Vi søker også etter en Fagansvarlig Kvalitet og Kompetanse, samt en Teamleder for Team Tele. Sjekk også ut disse stillingene dersom de er mer passende for deg.

 

  • Bedrift
    NTE AS
  • Søknadsfrist
    16.08.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Utdanning, undervisning og Forskning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    7044, TRONDHEIM
    TRONDHEIM
    search.country.NORGE
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3941309
  • Se her for andre jobber fra NTE AS
  • Oppdatert 08.07.2021