Detaljer

  • Bedrift
    Austevoll kommune
  • Søknadsfrist
    03.03.2020
  • Sted:
    STOREBØ
  • Stillingstype:
    Dag
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    VESTLAND
  • Arbeidssted:
    STOREBØ
  • Land:
    Norge
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    2755069
  • Se her for andre jobber fra Austevoll kommune

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Primærhelseteam - sjukepleiar

Austevoll kommune har ledig 100 % vikariat som sjukepleiar - knytta til primærhelseteam.

Primærhelseteam er eit pilotprosjekt der sjukepleiar arbeidar på legekontoret i team med fastlege/helsesekretær og tek over nokre av arbeidsoppgåva til fastlegen. Hovudoppgåve for denne stillinga er arbeid med eldre og andre grupper av kronisk sjuke. Arbeidet inkluderar helsekontrollar, oppfølging av medisin, deltar i kommunale team, heimebesøk med meir. Må også delta i det øvrige arbeidet ved legesenteret.

Utdanning:
Sjukepleiar
Førarkort kl. B

Praksis:
God kjennskap til eldreomsorga og tenester for eldre i Austevoll kommune.

Anna/personlege eigenskapar:
Må vere særs fleksibel, gode kommunikasjons- og samarbeidsevne. Kunne arbeide sjølvstendig og bidra til fagutvikling. God fagkunnskap.

Korleis søke på stillinga?

Send søknad og CV ved å klikke på knappen merka "Søk stilling" på denne sida.

Det er søkjar sitt ansvar å sørge for at alle relevante vedlegg er lagt inn innan fristen, som attester og vitnemål. Dersom vitnemål, karakterutskrifter eller annan dokumentasjon ikkje er på eit skandinavisk språk eller engelsk, må søkjar sjølv laste opp attesterte omsettingar.

Søknader kan ikkje sendast på e-post til enkeltpersonar i kommunen.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd kan opplysningar om søkjaren verte offentleggjort sjølv om søkjaren har oppmoda om ikkje å bli ført opp på offentleg søkjarliste. Søkjaren vil alltid bli varsla på førehand dersom søkjarlista vert offentleggjort.